Auteur Topic: INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's  (gelezen 14055 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #31 Gepost op: 12 oktober 2011, 21:15:20 »
Met zn allen op de koffie bij Kees!  :drinks:

Geen probleem! Ik ken overigens geen mensen die nog opmerkingen maken nadat ze bij mij op de koffie zijn geweest! :D :-X

Maar zonder dollen, een mini-meet in Twente moest er toch nog komen.....

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #31 Gepost op: 12 oktober 2011, 21:15:20 »

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #30 Gepost op: 12 oktober 2011, 21:13:29 »
Zo zeg, leveren ze ook in een uithoek van Bali!!! Wij zitten dan (met name onderwater) in het noordoosten van Bali (Indonesië, dus niet het plaatselijk Indonesisch restaurant).
Toppie!!  :D


Ikke wel, en ook nog BTW vrij (verzendkosten wel k.k. :P).

Offline staal571

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 446
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #29 Gepost op: 12 oktober 2011, 20:13:09 »
Met zn allen op de koffie bij Kees!  :drinks:

Tja 3 XL zou mij ook beter uitkomen maar ik gok erop dat 2XL ook past, het is voor mij gelukkig niet zover , woon in Hengelo OV dus 20 min , maar kunnen we er dan niet meteen een mini mini mini meet van maken, neem ik wel wat voor bij de koffie mee.

Gr peter
Zowel Digitaal als Analoge camera's

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #28 Gepost op: 12 oktober 2011, 19:29:54 »
Met zn allen op de koffie bij Kees!  :drinks:

Daar heb ik het ritje wel voor over!!
Kan jou wel even oppikken Mark!
Henk kan ook nog wel mee en blijft er nog een plaats over  ;)



Ze worden door mij op je vakantieadres geleverd..... is exclusief hè... :D

Zo zeg, leveren ze ook in een uithoek van Bali!!! Wij zitten dan (met name onderwater) in het noordoosten van Bali (Indonesië, dus niet het plaatselijk Indonesisch restaurant).
Toppie!!  :D

Offline Bernie

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1051
  • Geslacht: Man
  • Westerlee (Gn)
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #27 Gepost op: 12 oktober 2011, 19:05:07 »
Roept u maar......... 1 polo L! Als ik er een van twinlife of gaastra ofzo koop, betaal ik minstens het dubbele en maak ik ook reclame. Nou, dan liever voor Pentax.

K20D,  Tamron 18-250, Metz 48, Smc M 50mm F1.7 Tamron AF 90mm F/2.8 SP Di Macro Tamron SP AF28-75mm F/2.8 XR Di

Buksbeest

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #26 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:56:02 »
Ze worden door mij op je vakantieadres geleverd..... is exclusief hè... :D

Pet is één maat volgens mij maar ik wil eigenlijk wel een beetje snel kunnen bestellen. Duurt geen 2 maanden. En de bezorging moeten we het nog over hebben ;)

Met zn allen op de koffie bij Kees!  :drinks:

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #25 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:54:47 »
Hoi Kees,

Ten eerste, een zeer leuk en goed initiatief weer!! Je bent goed bezig  :toppie: :toppie: :respect:
Ik wil graag reclame lopen en voor "mijn merkie" en "mijn forum" en wil ik daar zelfs nog wel voor betalen ook  :D

Doe mij maar twee polo's in de maat XXL. Gezien mijn buikomvang en lengte zou wellicht een iets grotere maat zinvoller zijn?
De maatbeschrijvingen die je geeft kan ik niet echt plaatsen.

Als het kan ook één cap, maar wat is daar de maatvoering van? Heb namelijk wel eens een petje besteld maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid om die enorme kop van me heen geperst  :(

Wanneer zijn ze trouwens leverbaar? Ik ga over twee maanden op vakantie en zou leuk zijn als ik ze dan mee kon nemen   :)

Ze worden door mij op je vakantieadres geleverd..... is exclusief hè... :D

Pet is één maat volgens mij maar ik wil eigenlijk wel een beetje snel kunnen bestellen. Duurt geen 2 maanden. En de bezorging moeten we het nog over hebben ;)

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #24 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:38:25 »
Hoi Kees,

Ten eerste, een zeer leuk en goed initiatief weer!! Je bent goed bezig  :toppie: :toppie: :respect:
Ik wil graag reclame lopen en voor "mijn merkie" en "mijn forum" en wil ik daar zelfs nog wel voor betalen ook  :D

Doe mij maar twee polo's in de maat XXL. Gezien mijn buikomvang en lengte zou wellicht een iets grotere maat zinvoller zijn?
De maatbeschrijvingen die je geeft kan ik niet echt plaatsen.

Als het kan ook één cap, maar wat is daar de maatvoering van? Heb namelijk wel eens een petje besteld maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid om die enorme kop van me heen geperst  :(

Wanneer zijn ze trouwens leverbaar? Ik ga over twee maanden op vakantie en zou leuk zijn als ik ze dan mee kon nemen   :)
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 18:42:41 door Edzo »

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #23 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:30:49 »
Dan heb je zeker de naam Pentax op de camera ook verwijderd, of op zijn minst afgeplakt, en inderdaad vreemd dat je wel hier de mogelijkheid aangrijpt om gratis reclame voor Linux te maken, een beetje tegenstrijdig.

Gr Peter

 :good: :good: :good: :toppie:
 :D :D

1-0 voor Peter.

Ik ga mijn maten eens opnemen nu  :D

Buksbeest

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #22 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:28:45 »
Ja nou mijn buikomvang is ook wel eens gebruikt ter vervanging van de term "Lichtjaar"  :D
Ik wacht de maatbepaling even af, of de 3Xl ook leverbaar is. Is een wat veiligere keus voor me  :)

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #21 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:26:55 »
N.a.v. een ander topic: interesse peiling voor zwarte polo's met het volgende geborduurde logo:

 Kwaliteitspolo (Slazenger), verkrijgbaar in maten XS tot XXL. Richtprijs per stuk € 18,-- excl. verzenden.

Eventuele andere gadgets als caps of hoody's ook te bestellen maar daar heb ik nog geen prijsopgave van.

De logo's worden direct op de polo's geborduurd, niet via een badge. De tussendraden op de afbeelding worden na verwerking nog verwijderd. Graag opgave van aantal, maat en evt. bijzonderheden per PB aan mij.

Voor alle duidelijkheid: ik verdien er niets aan (heb er alleen maar last van  :P), het forum krijgt een kleine bijdrage voor het logo-gebruik t.b.v. instandhouding van dit forum en heeft dus ook toestemming gegeven voor het gebruik van het logo.

Je hebt dus een uniek exemplaar!


oh oh, waar begin ik weer aan.... :o



BESTELLIJST:


1.  Buks 2 X (maat .....
2.  Elshout 1958  1X maat XXL
3.  KSC 2 X (maar bekend  :P )
4.  Staal571 1 x (maat XXL (Peter))
5.
6.
7.


Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #20 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:22:11 »
blij dat ik niet wist wat het was dan... :-X

ik heb wel interesse in een cap denk ik


Misschien in combinatie mogelijk?

Zal het navragen. Meer liefhebbers voor een cap?

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #19 Gepost op: 12 oktober 2011, 18:19:47 »
Het ziet er gelijk al beter uit moet ik zeggen, hulde!  :D ;D

Ik zit echter dik in de poloshirts (en dat moet je zéér letterlijk nemen - het is gewoon géén porum met die buik van mij!  ;)).

Ik ga nog even kijken voor je of een ander merk XXXL kan leveren...

newmikey

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #18 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:45:42 »
Okay, verander ik gewoon het een en ander:

TE KOOP: SLAZENGER POLO, ZWART, MAAT XS TOT EN MET XXL VOOR DE PRIJS VAN € 18,--!
NU MET TIJDELIJK GRATIS PENTAXforum.nl LOGO!
 :D :D


Hoeveel moet ik er bestellen voor je?? :P

Het ziet er gelijk al beter uit moet ik zeggen, hulde!  :D ;D

Ik zit echter dik in de poloshirts (en dat moet je zéér letterlijk nemen - het is gewoon géén porum met die buik van mij!  ;)).

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #17 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:44:20 »
On topic maar weer?

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:39:52 »
Je mag iets beter lezen! Dat RedHat petje werd standaard meegeleverd net als de Pentax draagriempjes op al mijn DSLR's tot nu toe. Ook de Pentax polsbandjes en ballpoints van de Artis shoot waren promo's en die gebruik ik dan ook graag. Reclame is belangrijk en OK. Betalen om reclame te mogen maken is niet mijn ding.

Dank voor de bevestiging (mijn vrouw is het helemaal met je eens) en ik vind het wel degelijk van belang om mensen over dit soort zaken aan het denken te zetten. Het bevordert het "hullie tegen wij" klimaat en het riekt naar merk-chauvinisme.

Van mij géén kwaad gezicht hoor!

Okay, verander ik gewoon het een en ander:

TE KOOP: SLAZENGER POLO, ZWART, MAAT XS TOT EN MET XXL VOOR DE PRIJS VAN € 18,--!
NU MET TIJDELIJK GRATIS PENTAXforum.nl LOGO!
 :D :D


Hoeveel moet ik er bestellen voor je?? :P

newmikey

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:36:10 »
3. Je bent blijkbaar niet consequent met Redhat.

En oja, nog twee dingen: je bent inderdaad een mopperkont en dit bericht is eigenlijk geen toevoeging met enige waarde  :'(

Maar je mag vinden en uiten wat je wilt, dus geen kwade gezichten. Fijne dag nog! ;)

Je mag iets beter lezen! Dat RedHat petje werd standaard meegeleverd net als de Pentax draagriempjes op al mijn DSLR's tot nu toe. Ook de Pentax polsbandjes en ballpoints van de Artis shoot waren promo's en die gebruik ik dan ook graag. Reclame is belangrijk en OK. Betalen om reclame te mogen maken is niet mijn ding.

Dank voor de bevestiging (mijn vrouw is het helemaal met je eens) en ik vind het wel degelijk van belang om mensen over dit soort zaken aan het denken te zetten. Het bevordert het "hullie tegen wij" klimaat en het riekt naar merk-chauvinisme.

Van mij géén kwaad gezicht hoor!

Dan heb je zeker de naam Pentax op de camera ook verwijderd, of op zijn minst afgeplakt, en inderdaad vreemd dat je wel hier de mogelijkheid aangrijpt om gratis reclame voor Linux te maken, een beetje tegenstrijdig.

Gr Peter
Peter,

Er is niets mis met een Pentax badge op de camera of een Mazda logo op de auto, verre van dat! "Gratis reclame" voor een gratis besturingssysteem? Niks mis mee toch? Ik betaal niet voor het voorrecht om reclame te mogen maken voor Linux en omgekeerd zou al helemaal niet kunnen want het bedrijf "Linux" bestaat niet.

Offline staal571

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 446
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:29:47 »
Nou nee, laat u maar. Ik heb, zolang ik me kan heugen, één gouden regel: ik betaal niets voor het voorrecht reclame te mogen maken voor een merk.

Of dat nu een paraplu van Renault is of een shirt van Pentax (want forum.nl is er maar bijgepriegeld) maakt niet uit. Ik koop géén petjes, draagriemen, tassen, jassen etc. waar merknamen van wat voor produkt dan ook prominent op aanwezig zijn. Ik ben géén reclamezuil en al helemaal niet als ik voor het voorrecht geacht wordt te betalen.

Dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet vóór reclame ben, integendeel! Ik loop nog steeds met een baseball pet van RedHat die ik ooit bij de aanschaf van het pakket nagestuurd kreeg als aardigheidje.

Ouwe mopperkont? Ja hoor!  :evil:

Dan heb je zeker de naam Pentax op de camera ook verwijderd, of op zijn minst afgeplakt, en inderdaad vreemd dat je wel hier de mogelijkheid aangrijpt om gratis reclame voor Linux te maken, een beetje tegenstrijdig.

Gr Peter
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 11:33:06 door staal571 »
Zowel Digitaal als Analoge camera's

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:27:38 »
Nou nee, laat u maar. Ik heb, zolang ik me kan heugen, één gouden regel: ik betaal niets voor het voorrecht reclame te mogen maken voor een merk.

Of dat nu een paraplu van Renault is of een shirt van Pentax (want forum.nl is er maar bijgepriegeld) maakt niet uit. Ik koop géén petjes, draagriemen, tassen, jassen etc. waar merknamen van wat voor produkt dan ook prominent op aanwezig zijn. Ik ben géén reclamezuil en al helemaal niet als ik voor het voorrecht geacht wordt te betalen.

Dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet vóór reclame ben, integendeel! Ik loop nog steeds met een baseball pet van RedHat die ik ooit bij de aanschaf van het pakket nagestuurd kreeg als aardigheidje.

Ouwe mopperkont? Ja hoor!  :evil:

Drie dingen:
1. Je mag best "je" zeggen tegen mij  :D
2. forum.nl is er niet bijgepriegeld
3. Je bent blijkbaar niet consequent met Redhat (én je extra vermelding over Linux). En er voor betalen? Dat is slechts een paar euro, de rest is voor de polo die in de winkel ook zo’n € 15,-- kost!

En oja, nog twee dingen: je bent inderdaad een mopperkont en dit bericht is eigenlijk geen toevoeging met enige waarde  :'(

Maar je mag vinden en uiten wat je wilt, dus geen kwade gezichten. Fijne dag nog! ;)
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 11:31:30 door Kees SC »

newmikey

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2011, 11:00:50 »
Nou nee, laat u maar. Ik heb, zolang ik me kan heugen, één gouden regel: ik betaal niets voor het voorrecht reclame te mogen maken voor een merk.

Of dat nu een paraplu van Renault is of een shirt van Pentax (want forum.nl is er maar bijgepriegeld) maakt niet uit. Ik koop géén petjes, draagriemen, tassen, jassen etc. waar merknamen van wat voor produkt dan ook prominent op aanwezig zijn. Ik ben géén reclamezuil en al helemaal niet als ik voor het voorrecht geacht wordt te betalen.

Dat wil absoluut niet zeggen dat ik niet vóór reclame ben, integendeel! Ik loop nog steeds met een baseball pet van RedHat die ik ooit bij de aanschaf van het pakket nagestuurd kreeg als aardigheidje.

Ouwe mopperkont? Ja hoor!  :evil:

Offline staal571

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 446
  • Geslacht: Man
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #11 Gepost op: 12 oktober 2011, 09:58:59 »
N.a.v. een ander topic: interesse peiling voor zwarte polo's met het volgende geborduurde logo:



Kwaliteitspolo (Slazenger), verkrijgbaar in maten XS tot XXXL. Richtprijs per stuk € 18,-- excl. verzenden.

Eventuele andere gadgets als caps of hoody's ook te bestellen maar daar heb ik nog geen prijsopgave van.

De logo's worden direct op de polo's geborduurd, niet via een badge. De tussendraden op de afbeelding worden na verwerking nog verwijderd. Graag opgave van aantal, maat en evt. bijzonderheden per PB aan mij.

Voor alle duidelijkheid: ik verdien er niets aan (heb er alleen maar last van  :P), het forum krijgt een kleine bijdrage voor het logo-gebruik t.b.v. instandhouding van dit forum en heeft dus ook toestemming gegeven voor het gebruik van het logo.

Je hebt dus een uniek exemplaar!


oh oh, waar begin ik weer aan.... :o



BESTELLIJST:


1.  Buks 2 X (maat .....
2.  Elshout 1958 (maat ...)
3.  KSC 2 X (maar bekend  :P )
4.  Staal571 1 x maat XXXL (Peter)
5.
6.
7.

Zowel Digitaal als Analoge camera's

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #10 Gepost op: 12 oktober 2011, 09:35:04 »
De Slazenger shirts vallen volgens de leverancier normaal. Ze zijn medium fit zoals ze dat zo mooi zeggen, niet nauw sluitend.

Als jullie mij doorgeven als je interesse hebt voeg ik dat toe in het begin van dit topic. Bij voldoende  aanmeldingen volgt dan de verdere afhandeling. Misschien kan een fröbelaar wel een voorbeeldje in elkaar zetten en hier plaatsen.

Zo, kom maar op! Wie?

De maattabel:
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 10:15:50 door Kees SC »

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2011, 21:15:21 »
Een CAPuchon of een CAPucijner  ???

Ik begrijp dit als: 2 stuks voor Ruurd! Maat ??? ??

Dit is een serieueze aangelegenheid manneke!

asplx

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2011, 21:13:55 »
Een CAPuchon of een CAPucijner  ???

henkvanzuylen

  • Gast
Re:INTERESSEPEILING: Pentax forum.nl polo's
« Reactie #7 Gepost op: 11 oktober 2011, 20:54:06 »
blij dat ik niet wist wat het was dan... :-X

ik heb wel interesse in een cap denk ik