Ik denk dat onderstaand filmpje wel wat toelichting kan gebruiken, zie onder het filmpje:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KS4VMQDw6nQ&hd=1[/youtube]
Ingezonden voor een wedstrijd/ludieke actie van een uitzendbureau waarbij ze een 'gouden bekerpoetser' zochten. Degene met de beste en originele motivatie kon een reis naar de golden gate (san francisco) winnen.
Creatief gedacht en een filmpje als inzending gemaakt, youtube link in het tekstvak geplaatst voor de inzending + ludieke motivatie.
Helaas niets gewonnen, uit de uitslag bleek wel dat men niet op zoek was naar een originele inzending, maar gewoon een eigen werknemer en zichzelf een veer in de r**t wou steken Aangezien dit de winnaar was:
"Ik doe eigenlijk gewoon mijn werk via Creyf's, ben flexibel en altijd wel in voor overwerk wat nu ook bij Tokheim zeker nodig is. Ook bij mijn vorige bijbaan via Creyfs bij drukkerij Dkzet waren het vaak lange dagen en vooral nachten die ik maakte. Ook vind ik Creyfs een erg fijn uitzendbureau, ze hebben de administratie altijd goed in orde en het zijn ook heel aardige mensen die er werken en die bij vragen altijd goed en snel antwoord geven. Daar zou ik graag voor als Gouden Bekerpoetser aan de slag gaan."".
Geen woord over de vacature of waarom hij deze ludieke functie zou moeten bekleden, terwijl daar expliciet om gevraagd werd en nou ook niet bepaald origineel als je het mij vraagt. Affijn, waar het hier om gaat is dat ik er wel een leuk filmpje aan over heb gehouden en dat wou ik hier toch wel even laten zien voordat ik het offline haal!
Gefilmd met de K5 en als ik het me goed herinner de DA15, DA35 en de F-50.
Uurtje of 3 voor alle shots (met enige hulp van pa, bedankt
Uurtje of 5-8 voor de edit, color grading, muziek etc.
Niet het beste wat betreft ruis en kleur, lastig omstandigheden, ondergaande zon, weinig licht.
Maar ben wel tevreden met de gekozen shots, overgangen, verhaallijn, muziek etc.
Ik weet dat video lang niet bij iedereen hier geliefd is, maar toch wel benieuwd naar wat jullie er hier van vinden