Zo, weer een jaar van haat/liefde met de PPG afgesloten... Haat omdat ik af en toe echt niets van het wel/niet door zijn begrijp: slechte foto's gaan door, goede niet en Liefde omdat het toch een prachtig initiatief van PENTAx is, er vele mooie foto's in staan en ik best wel trots ben op mijn 170 plaatsingen!
Voornemen voor 2014:
- minimaal naar de 200 in de PPG;
- ik heb nu één foto in de wildlife collection, ik wil nog een foto in een collection hebben!
Zo lang wereldwijd heel verschillende gebruikers met hun eigen voorkeuren alleen op gevoel favorieten doorlaten, zal dit beeld niet veranderen.
Ik heb zelf erg weinig met straat fotografie en zal daar zelden iets van doorlaten, dat spreekt mij niet aan.
Hebben we het echter over sport of natuur om maar wat te noemen, zal ik veel eerder iets doorlaten.
Uiteraard probeer je niet blind alles door te laten, maar je kunt je eigen voorkeuren nu eenmaal niet uitschakelen.
Met het beperkt aantal gebruikers wat foto's beoordeelt, is het kansberekening wat voor soort gebruikers je treft en uit wat voor werelddeel.
En had je pas niet getest door foto's opnieuw aan te melden voor stemming, waarna er toch weer afgekeurde foto's nu wel doorgingen?
Dat kun je altijd nog een keer doen, voor de foto's die het echt verdienen.
Desalnietteplus, wat een fantastisch aantal foto's, ik geloof wel dat je het verdient om de 200 te halen.
Dus mijn stem heb je al gauw, ben zeker fan van de mooie dingen die je in de diverse dierentuinen hebt vastgelegd.