Auteur Topic: Mag een bedrijf zomaar als lid worden toegelaten ?  (gelezen 2380 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

patrick91

  • Gast
Re:Mag een bedrijf zomaar als lid worden toegelaten ?
« Reactie #4 Gepost op: 22 december 2011, 18:35:48 »
Wat mij betreft is iedereen welkom mits men aan de regels voldoet om lid te worden / zijn.
Vooral als er voordeel is te halen voor beide partijen lijkt het me niet slecht :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Mag een bedrijf zomaar als lid worden toegelaten ?
« Reactie #4 Gepost op: 22 december 2011, 18:35:48 »

henkvanzuylen

  • Gast
Re:Mag een bedrijf zomaar als lid worden toegelaten ?
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2011, 18:28:19 »
Ik zou graag ter discussie willen stellen of een bedrijf zomaar als lid wordt geaccepteerd. Het gaat met in dit geval om dit lid: CameraTOP100NL

Valt dit binnen de regels van dit forum. Of gaan nu ook Foto Klein, Steenweg, FOKA, Cameranu.nl en veel andere bedrijven in deze sector zich inschrijven als lid.

Als het daar naar toe zou gaan dan vind ik zelf dit een slechte ontwikkeling. :'(

Tips voor aanbiedingen kunnen soms welkom zijn, maar als het directe reclame uitingen worden dan vind ik dat teveel van het goede. Of kan ik ook een soort sticker op dit forum aangeven , zo in de trant van Geen ongewenste reclame en ongevraagde folders. ;)

+1

Offline Albert

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1571
  • Geslacht: Man
  • Andorinha (Coimbra) Portugal
    • Albert van den Berg
Re:Mag een bedrijf zomaar als lid worden toegelaten ?
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2011, 17:22:00 »
Goede opmerking.

Ik denk dat de mods hier wel een mening over hebben en daar naar zullen handelen.

Voor wat mij betreft, als ze hier niet alleen zijn om gratis mee te liften zeg ik NEE, maar als ze gelijk of meer dan een regulier lid iets inbrengen heb ik er geen moeite mee.

Met vriendelijke groet,
Albert
Pentax Auto 110, grip, flitser AF130P, 18/24/50 mm. Close-up, UV en Skylight filters

Offline Klaas

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 346
  • Geslacht: Man
Mag een bedrijf zomaar als lid worden toegelaten ?
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2011, 16:36:40 »
Ik zou graag ter discussie willen stellen of een bedrijf zomaar als lid wordt geaccepteerd. Het gaat met in dit geval om dit lid: CameraTOP100NL

Valt dit binnen de regels van dit forum. Of gaan nu ook Foto Klein, Steenweg, FOKA, Cameranu.nl en veel andere bedrijven in deze sector zich inschrijven als lid.

Als het daar naar toe zou gaan dan vind ik zelf dit een slechte ontwikkeling. :'(

Tips voor aanbiedingen kunnen soms welkom zijn, maar als het directe reclame uitingen worden dan vind ik dat teveel van het goede. Of kan ik ook een soort sticker op dit forum aangeven , zo in de trant van Geen ongewenste reclame en ongevraagde folders. ;)
Pentax K-1 l D FA 28-105 l Pentax K-S2|DA 18 - 50 WR RE l DA 16-45  |Pentax K-x |DA 18-55 AL II *|SIGMA 17-70 4.5|DA L 55-300| DA 35 2.4 AL|A 50 1.7|M 28 2.8|M 135 3.5|Takumar(bayonet)135 2.5|Vivitar flitser 285|Metz 48 AF-1|Metz 50 AF-1