Een extra optie is dan toch niet meteen een reden een camera niet te willen hebben? Je bent niet verplicht hem te gebruiken
Het is wel zo dat Pentax camera's in de laatste testen steeds werden "afgemaakt" vanwege o.a. het feit dat ze geen "extra knop" hadden om de video functie direct aan te zetten.
Totale onzin, maar je moet natuurlijk als blad iets vinden als je door Canon e/o Nikon gesponsord wordt (m.a.w. die de hoogste advertentie omzet in je blad hebben). Als Pentax dat zou zijn, zouden ze Canon en Nikon slechter beoordelen.
Ik ben het volledig met Roeland eens. Je koopt naar mijn idee een DSLR om te fotograferen, niet om te filmen. Dan kun je namelijk beter een videocamera kopen toch?
Maar goed, ik kan me voorstellen dat Pentax toch iets met die kritiek wil.
Zo zie je bij mobiele telefoons ook de "pixel oorlog" losbarsten. Ook onzin, een telefoon in om mee te bellen, SMS'en en tegenwoordig om te internetten.
Nog even en we lopen met één apparaat rond, dat kan bellen, SMS'en, internetten, fotograferen, video's kan maken, waarop je je maaltijd kunt klaarmaken, in kunt autorijden, fietsen, computeren, spellen kunt spelen, je eten kunt koel houden, etc, etc.
Gaat naar mijn idee niet werken. Dat zie je bij al die software ook gebeuren. De meeste "all in one" producten hebben het ook niet echt gehaald.