Wij waren hier begonnen hoor, jij was een beetje verdwaalt
Het is een interview op de CP+ dus leek logische om het hier te plaatsen inderdaad.
Tja, klinkt ook logisch
Gaan we hier verder en sluit ik het andere topic en kopieer ik mijn bijdrage hierin:
Interessante opmerkingen:
- Pentax geeft uitdrukkelijk aan door te gaan met de ontwikkeling van de DSLR en niet over te gaan op mirrorless. Verstandige keuze dus en daarmee is dit gerucht ook de wereld uit geholpen. De opvolger van de K5 zal dus naar verwachting weer gewoon een DSLR zijn en niet mirrorless.
- Het lijkt erop dat Pentax met een FF gaat komen, echter moet deze onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie. Ze willen dan wel direct met een lens-line up komen voor de FF. In ieder geval staat er momenteel geen mirrorless FF op de planning.
- Het lijkt erop dat er een update van de DA 16-50 aan zit te komen.
- Er zijn ook zaken die niet op de roadmap staan zoals deze nu is gepubliceerd. Er zijn dus blijkbaar nog verrassingen te verwachten
- In ieder geval willen ze de markt op met onderscheidende producten en dus niet de rest van de concurrentie na-apen.
EDIT:
Op het internationale forum wordt erop gewezen dat hij bij zijn uitleg over de FF camera anders kijkt en meer lacht dan bij de andere vragen. Tja, herken dat niet zo, maar wie weet of het iets zegt over dat Pentax al iets op stapel heeft staan!?