Auteur Topic: Enquête M&O  (gelezen 2243 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

kdj4

  • Gast
Re:Enquête M&O
« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2012, 16:44:34 »
Ook gedaan, succes

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Enquête M&O
« Reactie #12 Gepost op: 7 maart 2012, 16:44:34 »

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re:Enquête M&O
« Reactie #11 Gepost op: 7 maart 2012, 16:40:23 »
Ook ingevuld.

Ik ben het ook wel met Mike eens. Ik snap dat je dan idd een wat geavanceerdere website-structuur moet maken.

Succes ermee!

Leuk, die blauwe Kr op de intropagina ;D


Jan.
FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Re:Enquête M&O
« Reactie #10 Gepost op: 7 maart 2012, 16:32:18 »
Bedankt allemaal, jullie zijn geweldig!

Micha, ik heb hem ingevuld puur en alleen omdat je een mede-PF'er bent. Je maakt echter een cruciale enquete fout die ik wel vaker zie:

Vraag * 6 Bent u geïnteresseerd in een fotografiecursus over een van deze onderwerpen?

Kan beantwoord worden met ja of nee. Diegene die deze vraag met "nee" beantwoordt krijgt toch vervolgvragen te beantwoorden waar géén escape mogelijkheid zoals "Niet van toepassing" als keuze geboden wordt. Als resultaat krijg je dan een afwijkend en statistisch volkomen kromme uitkomst. Om uit te vinden òf er vraag is naar zo'n cursus en wat voor vorm die dan zou moeten hebben, is de huidige enquete ten ene male nutteloos.

Jammer, maar mijn advies is om eens een beslissingsboom te tekenen waar alle vragen en antwoorden alsmede de daarmee samenhangende vervolgvragen in staan.

Je hebt een heel goed punt, daar heb ik eigenlijk totaal niet bij nagedacht. Jammer dat m'n docent dit ook niet heeft opgemerkt. Helaas kan ik er nu niets meer aan doen, of ik ben alle reacties kwijt. Ik zal het doorgeven aan m'n docent en die kan er dan misschien rekening mee houden!

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re:Enquête M&O
« Reactie #9 Gepost op: 7 maart 2012, 16:28:09 »
Ook ingevuld!  :)
Kan me trouwens wel vinden in de opbouwende kritiek van Newmikey.
Succes met de opdracht!

Groet, Carel
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:Enquête M&O
« Reactie #8 Gepost op: 7 maart 2012, 16:23:20 »
Check. Ook ingevuld.
Wanneer is de eerste cursus en waar kunnen we ons inschrijven?  :D ;)

Jeroen_Cox

  • Gast
Re:Enquête M&O
« Reactie #7 Gepost op: 7 maart 2012, 16:21:06 »
en weer een

RonHendriks

  • Gast
Re:Enquête M&O
« Reactie #6 Gepost op: 7 maart 2012, 16:17:06 »
Ook eens gedaan, winnen we nog een dinerbon? ;)

Offline Joop96

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3574
  • Geslacht: Man
  • Wij Pentaxen, hij/zij Pentaxt en ik Pentax
Re:Enquête M&O
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2012, 16:12:13 »
Ook ingevuld. Succes!
K-5-IIs / DBG-4 / 18-135WR

Offline Snipes

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2367
  • Geslacht: Man
  • IJsselstein(UT)
Re:Enquête M&O
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2012, 16:09:34 »
Ook gedaan!
Greetz Wesly

K-3 | K5 | 18-55WR | Sigma 10-20 EX DC | Sigma 17-70 f2.8-4 DC | Sigma 150-500 OS HSM
www.flickr.com/weslyvanbatenburg

newmikey

  • Gast
Re:Enquête M&O
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2012, 16:09:02 »
Micha, ik heb hem ingevuld puur en alleen omdat je een mede-PF'er bent. Je maakt echter een cruciale enquete fout die ik wel vaker zie:

Vraag * 6 Bent u geïnteresseerd in een fotografiecursus over een van deze onderwerpen?

Kan beantwoord worden met ja of nee. Diegene die deze vraag met "nee" beantwoordt krijgt toch vervolgvragen te beantwoorden waar géén escape mogelijkheid zoals "Niet van toepassing" als keuze geboden wordt. Als resultaat krijg je dan een afwijkend en statistisch volkomen kromme uitkomst. Om uit te vinden òf er vraag is naar zo'n cursus en wat voor vorm die dan zou moeten hebben, is de huidige enquete ten ene male nutteloos.

Jammer, maar mijn advies is om eens een beslissingsboom te tekenen waar alle vragen en antwoorden alsmede de daarmee samenhangende vervolgvragen in staan.

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re:Enquête M&O
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2012, 15:50:46 »
Done! succes met je project. Altijd leuk dit soort opdrachten ::)


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline Micha D.

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1702
  • Geslacht: Man
Enquête M&O
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2012, 15:47:34 »
Hallo mensen,

Ik moet voor het vak M&O (management en organisatie) op school een bedrijfsplan maken, mijn idee voor een bedrijf was een bedrijf dat cursussen wil gaan geven over fotografie en natuur in de Amsterdamse Waterleiding Duinen en daar omheen. Dus niet alleen fotografie komt aan het bod, maar ook de natuur zelf krijg een korte beschrijving. Voor deze PO (praktische opdracht) moet ik een enquête houden en daar moet ik 60 reacties op hebben. In principe doe ik dit alleen, maar omdat ik op het idee kwam met een vriend (die dit vak niet volgt) staat zijn naam er ook bij vermeld. Ik zal dus zoveel mogelijk media hiervoor in werking moeten stellen, en wat is daar beter voor geschikt dan dit prachtige forum ;D. Daarom vraag ik jullie, zouden jullie de enquête willen invullen, die jullie hier kunnen vinden. De site wijst zich als het goed is vanzelf.

Ik zou jullie willen vragen dit zo eerlijk mogelijk in te vullen, gewoon alsof het een echt professioneel bedrijf is.

Nogmaals de enquête.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Micha Dijkhuizen