Alle
108 foto's van EFF Arcen 2012 zijn te vinden op mijn
FLICKR pageElf Fantasy Fair in Kasteeltuinen Arcen Zaterdag 15 september en zondag 16 september 2012.
De Elf Fantasy Fair is een tweedaags festival met (pagan of celtic) folk bands, middeleeuwse bands, gothic bands; op een van de twee podia of als rondlopende acts, Het is ook een festival met heel veel shows: riddersteekspelen, veldslagen, vuurshows, paardenshows, parades etc.
De Elf Fantasy Fair is een ook evenement waar je zelf deel kan nemen aan allerlei dans workshops (ierse dans, balfolk dans of zelfs de Maori Haku dans); of waar je kan luisteren naar lezingen over heraldiek, romeins en grieks historisch koken, het maken van fantasy films; of waar je gewoon kan genieten van de beste verhalenvertellers.
Maar het mooiste van Elf Fantasy Fair is dat twee derde van de bezoekers zichzelf hebben getransformeerd in een orc, een magiër, een vampier, een elf, een manga comic held, of een combinatie van dit alles. Denk aan het carnaval van Venetië, maar dan met zeker zo creatievere en uitbundiger kostuums.
Ook in 2012 was er een Elf Fantasy Fair in Kasteeltuinen Arcen.
In april is er een festival te midden van de sprookjesachtige natuur van het park van kasteel de Haar, het grootste kasteel van Nederland, vlakbij Utrecht en in september is er een editie in de zeer bijzondere en magische tuinen van kasteel Arcen, met rotspartijen, watervallen en een 17e eeuws Rosarium.
Het thema van dit jaar voor de Elf Fantasy Fair in Arcen was Faraos & Mummies.
[1]
EFF Arcen 2012 by
Thoran Pictures (Thx for 50.000 views), on Flickr
[2]
EFF Arcen 2012 by
[3]
EFF Arcen 2012 by
Alle
108 foto's van EFF Arcen 2012 zijn te vinden op mijn
FLICKR page[4]