Auteur Topic: Voetbal: PSV/FCE - Standaard Luik  (gelezen 785 keer)

Offline andre-mz5

• Global Moderator
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Lenses are the eyes of your Pentax
Re: Voetbal: PSV/FCE - Standaard Luik
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2013, 16:18:40 »
Deze zijn niet allemaal lekker scherp tov andere series van je.
De foto van de keepster, #3, is deze keer mijn favo.

grtz, Andre

plus oud en nieuw glaswerk van 16-400mm

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2013, 16:18:40 »

RonHendriks

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2013, 12:49:57 »
Gezien de isowaardes is de ruis aanvaardbaar, het lijkt ook dat ik niet die scherpte zie die ik normaal bij je foto`s zie. De momenten, en acties zijn weer mooi vastgelegd,  al had ik bij 4 wel graag die bal gezien waar ze ogenschijnlijk naar kijkt en 5 vind ik wat krap gekaderd. En dat zegt iemand die zelf geen ervaring heeft in dit soort fotografie ;)

Ik was ook iets minder geconcentreerd bezig omdat ik veel met video gewerkt heb. Twee dingen tegelijk gaat dan net iets minder goed uiteindelijk. Wel heb ik er weer een prachtige avond gehad en dat is ook veel waard.

Offline elshout1958

• Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2013, 12:04:36 »
Gezien de isowaardes is de ruis aanvaardbaar, het lijkt ook dat ik niet die scherpte zie die ik normaal bij je foto`s zie. De momenten, en acties zijn weer mooi vastgelegd,  al had ik bij 4 wel graag die bal gezien waar ze ogenschijnlijk naar kijkt en 5 vind ik wat krap gekaderd. En dat zegt iemand die zelf geen ervaring heeft in dit soort fotografie ;)

RonHendriks

• Gast
Voetbal: PSV/FCE - Standaard Luik
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2013, 01:16:25 »
Vanavond weer eens heerlijk in het Jan Louwers Stadion aan het werk geweest om een mooi verslag van het eerste bezoek van een Belgische club in Eindhoven te maken. Er komt ook nog een video, die toch zeker nog wel echt nieuws bevat.

1)

2)

3)

4)

5)

Met nummer 3 in rood is Imke Courtois van Standaard Luik die de cover van de eerste editie van het BeNe League Magazine siert (samen met Anouk Hoogendijk van Ajax). Ook geinterviewd voor mijn viedoverslag. Een mooie dame die toch goed weet wat ze wil in het leven.