Auteur Topic: Middeleeuws vechten, Master Qu'Mar  (gelezen 1502 keer)

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Middeleeuws vechten, Master Qu'Mar
« Reactie #7 Gepost op: 28 april 2013, 13:35:16 »
http://www.qu-mar.nl/prachtige-qumar-fotos-uit-het-publiek/

Even met Martijn gemaild en hij heeft de foto's met een leuke tekst op zijn site gezet! Ik ben weer helemaal happy!
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 28 april 2013, 13:35:16 »

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2013, 12:07:30 »
Krijgen ze die nog of mogen ze die kopen ;)

Als er volgens de regeltjes van EFF gehandeld word is het krijgen.
Ik stuur ook zonder enige reservering het origineel (op verzoek) op.
Hoewel ..  het moet wel de de persoon zijn die op de foto staat.

Als ik gevraagd word een afdruk te verzorgen is dat standaard kosten + 20% maar dan zal de vraag vanuit de klant moeten komen, ik bied het niet aan.

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2013, 11:17:59 »
Ik vind dit een leuke serie in ieder geval. Je timing zit lekker en alle drie spreken ze me aan. Foto 2 is wel de leukste in mijn ogen. Tsja met 21mm en f5 heb je in ieder geval alles scherp in beeld, maar daar kun je ook niet makkelijk aan ontkomen. Gewoon aan het touw op de grond zitten had wellicht wel gekund, dan maar een vieze broek.

Dit was mijn eerste poging met de K5 IIs en mijn lenzen heb ik nog niet op deze camera gecallibreerd... dus even voorzichtig geweest qua scherpte ;) Als je mijn broek aan het eind van de dag had gezien, weet je dat dat mijn probleem niet is ;) Maar ik ga geen kleine mensjes voor me wegduwen omdat ik een foto wil maken...
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda

RonHendriks

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2013, 11:00:50 »
De mensen in kostuum krijgen serieus leuke platen voor hun plakboek .. en de fotografen kunnen zalig oefenen  met prachtige modellen ...  win win imho

Krijgen ze die nog of mogen ze die kopen ;) Die enorme drukte heeft mij er ook van weerhouden om er ooit heen te gaan. Staat wel op mijn planning, maar een keer zonder toestel met een nichtje om te genieten.

Ik vind dit een leuke serie in ieder geval. Je timing zit lekker en alle drie spreken ze me aan. Foto 2 is wel de leukste in mijn ogen. Tsja met 21mm en f5 heb je in ieder geval alles scherp in beeld, maar daar kun je ook niet makkelijk aan ontkomen. Gewoon aan het touw op de grond zitten had wellicht wel gekund, dan maar een vieze broek.

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2013, 10:26:53 »
Iets door de knietjes zakken had mogelijk iets meer dynamiek erin kunnen brengen, of stonden jullie echt hutjemutje?

Je hebt absoluut gelijk, maar inderdaad hutje-mutje... Het liefst had ik natuurlijk of op de grond gelegen :) of net achter het stootkussen gestaan... Thanx for commenting.

Het viel mij ook op dat er dit jaar gewoon NOG MEER buiten studio's rondliepen .. echt maf .. maar zolang de regels van EFF in ere gehouden worden is het ook wel een leuke ontwikkeling :)
 De mensen in kostuum krijgen serieus leuke platen voor hun plakboek .. en de fotografen kunnen zalig oefenen  met prachtige modellen ...  win win imho

Tja, wellicht een kwestie van smaak... Ik vond het echt te....
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda

Offline Thoran

• Super Pentaxian*Ltd
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2013, 09:43:18 »
Iets door de knietjes zakken had mogelijk iets meer dynamiek erin kunnen brengen, of stonden jullie echt hutjemutje?
Het viel mij ook op dat er dit jaar gewoon NOG MEER buiten studio's rondliepen .. echt maf .. maar zolang de regels van EFF in ere gehouden worden is het ook wel een leuke ontwikkeling :)

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
    • Mharda on SmugMug
Middeleeuws vechten, Master Qu'Mar
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2013, 09:22:11 »
Mharda naar de ELF (Fantasy Fair) en dan posten in de sportsectie? Yep, ik vond het portretten schieten dit jaar minder leuk: fotografen met twee softboxen en drie man die accu's droegen, dat is niet mijn stijl...

Maar wat wel leuk was, een demo zwaardvechten en middeleeuws vechten...

Daarom een paar foto's van het middeleeuws vechten. Al het commentaar is welkom, maar hou het realistisch <grin> Hier stonden we achter een touw, iedereen die lekker dicht tegen je aan kruipt (lees stoot) en even de mensen (zwaardvechters) vragen om uit de weg te gaan, dat kan niet...

Foto 1

Foto 2

Foto 3
« Laatst bewerkt op: 29 april 2013, 12:09:50 door Mharda »
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda