Dit topic maar weer omhoog duwen, er moet meer goed nieuws komen
Vandaag weer op controle deze keer een andere (stage)oncoloog, mijn reguliere kwam later ook binnen.
Bloedonderzoek was helemaal goed, de (kanker) indicatoren in het bloed waren ook goed.
Omdat deze erg goed Engels sprak nog eens naar de uitslag van de laatste CT scan gevraagd en die was inderdaad goed, dus ik ben schoon.
De zwakte in mijn spieren heeft te maken met de chemo, kan nog wel even duren, magnesium, witte en rode bloedlichaampjes waren goed.
Ik heb ook gevraagd of ik wat oefeningen mag doen om mijn spieren te versterken, rustig aan en geen sit-ups was het antwoord. De kans bestaat dat ik een breuk in mijn buikspieren kan krijgen.
Ook lichamelijk onderzoek was goed, mijn darmen en buikspieren voelde goed aan. Ze vond dat ik stevige buikspieren had, wellicht in vergelijking met vele Portugese mannen maar toch een leuk compliment.
Ik heb het daar niet zo slecht getroffen, chirurg is een man, maar mijn oncoloog, radioloog, gastroloog en verplegende zijn allemaal vrouwen, en erg leuke ook nog
September weer terugkomen, ´s morgens een darmonderzoek en ´s middags een consult en meteen de uitslag.
Met vriendelijke groet,
Albert