Alle ellende verdient toch ook een prettig bericht en dat kan ik best eens schrijven.
Na ruim een jaar op een tijdelijke locatie gezeten te hebben, is ons helemaal nieuw opgebouwde pand klaar!
En wat een mooi pand is het geworden, licht en ruim, prettig klimaat, groen gebouwd met mooie materialen - een plaatje.
Een prachtige open kantine, met bijzondere tafels, verschillende kleuren en hoogtes voor de stoelen, zeer creatief.
We hebben twee dartborden, een pooltafel, een flipperkast en een voetbaltafel voor de liefhebbers.
De baas gaat ondanks de nieuwe WerkKostenRegeling de lunch nog flink sponsoren, de fietsregeling willen ze ook nog handhaven en dat is voor mij erg prettig.
Jongens en meisjes ik heb een leuke baas (Aspect | ICT) en leuk, redelijk zelfstandig werk.
Ik mag en kan mensen in en met mijn werk helpen en iets leren, soms een schouder bieden en dat voelt goed.
En dan heb ik ook nog een vreselijk lieve vrouw die zich inzet voor mensen die het minder hebben.
Drie kinderen die soms lekker eigenwijs, maar niet rot, hun weg zoeken en een goed stel hersens hebben.
Het lijkt wel het voorstel topic, maar nee, het leven is gewoon fijn en ook dat mag en moet gezegd worden.
Wat ben ik een bofferd! :toppie: