Auteur Topic: Jouw laatste aankoop deel 13  (gelezen 99659 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

RonHendriks

  • Gast
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #96 Gepost op: 4 juni 2014, 21:59:07 »
Bij NKon geweest in Eindhoven. Setje AAA eneloops gehaald. Besteld en afgehaald een klein batterijtje voor mijn remote die niet meer werkte. Gelukkig nu weer goed met nieuwe batterij erin.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #96 Gepost op: 4 juni 2014, 21:59:07 »

RonHendriks

  • Gast
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #95 Gepost op: 4 juni 2014, 21:59:07 »
Bij NKon geweest in Eindhoven. Setje AAA eneloops gehaald. Besteld en afgehaald een klein batterijtje voor mijn remote die niet meer werkte. Gelukkig nu weer goed met nieuwe batterij erin.

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #94 Gepost op: 4 juni 2014, 12:17:54 »
Inmiddels weer een verrekijker aankoop verder: een Eden Quality XP 8x42, gekocht via www.knivesandtools.nl. Gekozen vanwege de goede reviews/reputatie op het gebied van scherpte, helderheid en degelijkheid. Verder ook een behoorlijk breed beeld en erg geschikt voor brildragers. Afgelopen weekend ontvangen, maar inmiddels ook weer teruggestuurd. Ondanks de goede reviews t.a.v. de bouwkwaliteit toch een exemplaar met behoorlijk wat speling/vrije slag op de scherpstelknop. De hele focusslag is ongeveer 360 graden wat redelijk snel is. Als je dan wat speling hebt wordt het echter erg vervelend focussen. Dus heb ik mijn exemplaar ook weer retour gestuurd. Verder heeft deze kijker ook diëlektrische coating (het beste soort coating dat er is). Ondanks dat toch wat last van CA/PF, dus ik ga nu toch voor een kijker met ED/HD glas.
Het wordt dus een vervolgverhaal... ;)

Groeten,
J@@
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #93 Gepost op: 4 juni 2014, 12:17:54 »
Inmiddels weer een verrekijker aankoop verder: een Eden Quality XP 8x42, gekocht via www.knivesandtools.nl. Gekozen vanwege de goede reviews/reputatie op het gebied van scherpte, helderheid en degelijkheid. Verder ook een behoorlijk breed beeld en erg geschikt voor brildragers. Afgelopen weekend ontvangen, maar inmiddels ook weer teruggestuurd. Ondanks de goede reviews t.a.v. de bouwkwaliteit toch een exemplaar met behoorlijk wat speling/vrije slag op de scherpstelknop. De hele focusslag is ongeveer 360 graden wat redelijk snel is. Als je dan wat speling hebt wordt het echter erg vervelend focussen. Dus heb ik mijn exemplaar ook weer retour gestuurd. Verder heeft deze kijker ook diëlektrische coating (het beste soort coating dat er is). Ondanks dat toch wat last van CA/PF, dus ik ga nu toch voor een kijker met ED/HD glas.
Het wordt dus een vervolgverhaal... ;)

Groeten,
J@@
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline mocca

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1239
  • Geslacht: Man
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #92 Gepost op: 31 mei 2014, 17:16:19 »
vandaag binnengekregen de "Lowepro pro roller 150 lite AW" . Met het oog op komende vakantie, en dat de vliegtuigmaatschappijen steeds moeilijker doen met de handbagae, en mijn rugzak ziet er best groot uit. Nu dus zeker geen probleem meer met grootte van handbagage, nu alleen nog uitkijken  met het gewicht  :D

Offline mocca

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1239
  • Geslacht: Man
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #91 Gepost op: 31 mei 2014, 17:16:19 »
vandaag binnengekregen de "Lowepro pro roller 150 lite AW" . Met het oog op komende vakantie, en dat de vliegtuigmaatschappijen steeds moeilijker doen met de handbagae, en mijn rugzak ziet er best groot uit. Nu dus zeker geen probleem meer met grootte van handbagage, nu alleen nog uitkijken  met het gewicht  :D

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #90 Gepost op: 30 mei 2014, 19:06:18 »
Klinkt als een prima upgrade !!

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8284
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #89 Gepost op: 30 mei 2014, 18:41:54 »
Vier 2gb geheugen-bankjes in mijn PC vervangen door twee 8gb bankjes......Kunnen er later nog twee bankjes van 8gb bij ;-)
En twee 8gb bankjes waren goedkoper dan vier 4gb bankjes (al is het later bijkopen van nog twee 8gb bankjes wel weer duurder  :police: )
Ik merk verschil tijdens de bewerkingen, zowel in PS als in LR.....filters, bewerkingen etc worden sneller toegepast.
In het opstarten van de programma's en het wegschrijven van de bestanden merk ik geen verschil, maar daar zal de (trage) harde schijf de oorzaak van zijn. Die scoort ook slechts een 5,9 in de prestatie-index van windows (terwijl de rest van het systeem op 7,3 - 7,5 zit (op een schaal van 1,0-7,9)).
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2014, 18:43:53 door EviZ »

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #88 Gepost op: 30 mei 2014, 15:47:26 »
Voor de zomervakantie...



Ben verrast door de scherpte.

Groeten,

Ron

Ben erg benieuwd naar je ervaringen en resultaten Ron!!

Ik zit er aan te denken als aanvulling voor een "landschap-line-up"
- Sigma 8-16.
- ??  Iets tussen 16 en 60.
- Pentax 60-250.

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #87 Gepost op: 30 mei 2014, 14:35:56 »
Voor mij ligt de allernieuwste CACTUS Flash RF-60 met bijbehorende trigger. Deze week helaas geen tijd om te testen, maar volgende week..
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5932
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #86 Gepost op: 30 mei 2014, 14:30:07 »
Ik heb me de nieuwe Wr flitser 540 FGZ ii  aangeschaft omdat mijn oude kaduuk is. Ik hoop hier iets langer plezier van te hebben.

Offline ventaxian

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 976
  • Geslacht: Man
  • Zie je wel!
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #85 Gepost op: 30 mei 2014, 12:32:28 »
Voor de zomervakantie...



Ben verrast door de scherpte.

Groeten,

Ron
Pentax K-1, K-3, K-01, 10 t/m 500 mm en een Q10

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #84 Gepost op: 28 mei 2014, 23:19:58 »
Mijn wederhelft heeft de afgelopen tijd een GoPro Hero 3+ met de nodige accessoires aangeschaft.
In aanvulling op mijn "statische plaatjes" komen er dus ook "filmpjes" hier in huis  ;)
Leuk voor vakanties en activiteiten, hoewel die hier nu (gezien de omstandigheden) op een zeer laag pitje staan.

Op fotogebied, behoudens aanschaf van Lightroom 5, geen noemenswaardige dingen te melden.

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #83 Gepost op: 28 mei 2014, 21:17:43 »
Ik heb toen veel sites bekeken en kwamen de Pentax kijkers in prijs/kwaliteit er zonder uitzondering zeer goed uit.

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #82 Gepost op: 28 mei 2014, 21:12:51 »
Urk is 173 km hier vandaan. Maar als je rekent dat je 30 jaar garantie krijgt (dus dat de kijker ook zo lang mee kan gaan) is dat maar 30 meter per dag. Als je dus al dagelijks 200km in de auto zit is dat te verwaarlozen :D. M.a.w. voor een goede kijker heb ik zo'n ritje wel over. Eens nadenken wanneer dat zou kunnen, en nog even verder kijken naar interessante kijkers die misschien dichterbij te testen zijn. Vanmiddag ook al even langs de Vogelbescherming in Zeist geweest om gewoon even wat kijkers te voelen en te testen. Ook weer een hoop wijzer van geworden. Wordt vervolgd...

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #81 Gepost op: 28 mei 2014, 17:17:01 »
Helaas, de keuze is toch niet helemaal goed uitgepakt.
Gisteren de kijker binnen gekregen gisteren en vandaag deze ook goed getest. De bouwkwaliteit, helderheid en scherpte van het beeld overtroffen echt mijn verwachtingen. MAAR, wat mij bijzonder opviel/tegenviel was de hoeveelheid CA (paarse randjes), dat was echt niet gewoon. Zelfs midden in het beeld terwijl je dit alleen aan de randen zou verwachten. En dat terwijl deze Pentax kijkers juist uitgerust zijn met speciale zilvercoating op de prisma's die dit moeten ondervangen. Ik heb kijkers gezien zonder zulke coating die het veel beter deden. Zelf heb ik het vermoeden dat het een productiefout moet zijn. Vandaag de kijker dus teruggebracht naar de winkel (en direct mijn geld terug gekregen; netjes!)
Jammer, jammer, jammer. Ik had dit uiteraard niet verwacht, zeker niet gezien de goede reviews en reputatie van Pentax op verrekijker gebied. Ik vermoed dus echt dat dit exemplarisch was maar ik weet nog niet of ik de gok neem door eenzelfde kijker weer bij dezelfde winkel te bestellen, de kans bestaat dat het om een serie gaat en ik heb er weinig behoefte aan om dit te checken.

Wordt vervolgd dus.

Groeten,
J@@P

De kijker die ik heb heeft daar in ieder geval geen last van, dus het lijkt wel "exemplarisch".
Wellicht ergens eens uit gaan proberen? Voor jou niet echt "om de hoek", maar bij CameraNu op Urk hebben ze Pentax kijkers en kun je ze proberen.

Offline Cliff-SP3

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 103
  • Geslacht: Man
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #80 Gepost op: 28 mei 2014, 17:14:58 »
Vanmiddag bij de Lidl ja,ja, een Tronic  TLG 1000 C4 intelligente batterijlader. Meet de toestand van je Ni-MH of Ni-cd accu individueel en gaat aan de hand daarvan laden. Voor net geen 15 Euro. En ook nog drie jaar garantie.  Je kunt er AA,  AAA,  C D en blokaccu's 9 Volt mee opladen, ook in combinatie. 

 
digitaal Pentax K-x, analoog MX, Super A, SP 1000 en Super Takumar en SMC Pentax en andere Pentax-K en M42 objectieven voor deze camera's

http://www.flickr.com/photos/dnf_spedition

BramS

  • Gast
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #79 Gepost op: 28 mei 2014, 16:56:10 »
Helaas, de keuze is toch niet helemaal goed uitgepakt.
Gisteren de kijker binnen gekregen gisteren en vandaag deze ook goed getest. De bouwkwaliteit, helderheid en scherpte van het beeld overtroffen echt mijn verwachtingen. MAAR, wat mij bijzonder opviel/tegenviel was de hoeveelheid CA (paarse randjes), dat was echt niet gewoon. Zelfs midden in het beeld terwijl je dit alleen aan de randen zou verwachten. En dat terwijl deze Pentax kijkers juist uitgerust zijn met speciale zilvercoating op de prisma's die dit moeten ondervangen. Ik heb kijkers gezien zonder zulke coating die het veel beter deden. Zelf heb ik het vermoeden dat het een productiefout moet zijn. Vandaag de kijker dus teruggebracht naar de winkel (en direct mijn geld terug gekregen; netjes!)
Jammer, jammer, jammer. Ik had dit uiteraard niet verwacht, zeker niet gezien de goede reviews en reputatie van Pentax op verrekijker gebied. Ik vermoed dus echt dat dit exemplarisch was maar ik weet nog niet of ik de gok neem door eenzelfde kijker weer bij dezelfde winkel te bestellen, de kans bestaat dat het om een serie gaat en ik heb er weinig behoefte aan om dit te checken.

Wordt vervolgd dus.

Groeten,
J@@P

Jammer J@@p, hopelijk gaat het de volgende meer wel goed!

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #78 Gepost op: 28 mei 2014, 16:50:29 »
Goede keuze J@@P.
Ik heb de 9x32 DCF BC. Erg kleine, lichte, scherpe en heldere kijker, handig op reis mee te nemen ook.
We zijn er zeer tevreden over. Vorig jaar mee geweest naar Madagaskar. Enige nadeel is het "touwtje" dat je er bij krijgt om hem om je nek te hangen. Dat knapte op enig moment en mijn vrouw kon de kijker nog net opvangen voordat hij op de grond viel........ De draagriemen van Pentax blinken nu niet bepaald uit door comfort en kwaliteit helaas, ook bij de camera's niet.

Helaas, de keuze is toch niet helemaal goed uitgepakt.
Gisteren de kijker binnen gekregen gisteren en vandaag deze ook goed getest. De bouwkwaliteit, helderheid en scherpte van het beeld overtroffen echt mijn verwachtingen. MAAR, wat mij bijzonder opviel/tegenviel was de hoeveelheid CA (paarse randjes), dat was echt niet gewoon. Zelfs midden in het beeld terwijl je dit alleen aan de randen zou verwachten. En dat terwijl deze Pentax kijkers juist uitgerust zijn met speciale zilvercoating op de prisma's die dit moeten ondervangen. Ik heb kijkers gezien zonder zulke coating die het veel beter deden. Zelf heb ik het vermoeden dat het een productiefout moet zijn. Vandaag de kijker dus teruggebracht naar de winkel (en direct mijn geld terug gekregen; netjes!)
Jammer, jammer, jammer. Ik had dit uiteraard niet verwacht, zeker niet gezien de goede reviews en reputatie van Pentax op verrekijker gebied. Ik vermoed dus echt dat dit exemplarisch was maar ik weet nog niet of ik de gok neem door eenzelfde kijker weer bij dezelfde winkel te bestellen, de kans bestaat dat het om een serie gaat en ik heb er weinig behoefte aan om dit te checken.

Wordt vervolgd dus.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #77 Gepost op: 28 mei 2014, 16:31:31 »
Ik ben gezwicht voor een rode lensring en ditto lederen draagriem voor mijn GR (allemaal de schuld van diegene die hier een berichtje plaatste over de Ricoh webshop uiteraard :D Jullie worden weer bedankt!  :'( ;C)

Zie ook http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=36170.msg325558#msg325558

Ziet er wel erg kek uit Mike!!
En het oog wil ook wat toch?  ;)

newmikey2

  • Gast
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #76 Gepost op: 28 mei 2014, 16:29:02 »
Ik ben gezwicht voor een rode lensring en ditto lederen draagriem voor mijn GR (allemaal de schuld van diegene die hier een berichtje plaatste over de Ricoh webshop uiteraard :D Jullie worden weer bedankt!  :'( ;C)

Zie ook http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=36170.msg325558#msg325558

Offline Kees SC

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 4253
  • Geslacht: Man
  • Asahi Pentax Collector Nijverdal-Ov.
    • KeesSC on Flickr!
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #75 Gepost op: 28 mei 2014, 16:11:02 »
Sinds gisteravond in mijn bezit, de Pentax adapter voor mijn K5/K10.

Past nu eindelijk die Pentaxlens op die K5/K10??? ??? ???

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10701
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #74 Gepost op: 28 mei 2014, 11:45:43 »
Na een lange zoektocht een nieuwe verrekijker besteld. Mijn oude was na 16 jaar aan vervanging toe, dus de afgelopen tijd eens rustig rondgekeken. Budget, zo rond de 300 euro en dan kun je al best leuke dingen kopen. De eerste kijkers met zgn ED glas zijn dan binnen bereik (Vanguard Spirit, Barr&Stroud Series4) en dat levert toch heel aardig optiek op. De bekende Bushnell Legend HD was me net iets te prijzig, maar nu heb ik toch een heel leuke kijker kunnen bestellen. Geen kijker met ED, maar volgens de verschillende reviews wel zo'n beetje het beste wat daaronder zit: de Pentax 8x42 DCF CS. Een heel degelijk gebouwde dakkant kijker met zeer goede coatings en voor brildragers een zeer grote eye relief. Verder ook een behoorlijk breed beeld en volledig weerbestendig.
Verder was het voor mij ook wel nuttig om een grote IPD te hebben, de meeste kijkers gaan maar tot 74 mm en dat is voor mij krap aan, deze Pentax gaat tot 76 mm en dat is ruim voldoende.

Goede keuze J@@P.
Ik heb de 9x32 DCF BC. Erg kleine, lichte, scherpe en heldere kijker, handig op reis mee te nemen ook.
We zijn er zeer tevreden over. Vorig jaar mee geweest naar Madagaskar. Enige nadeel is het "touwtje" dat je er bij krijgt om hem om je nek te hangen. Dat knapte op enig moment en mijn vrouw kon de kijker nog net opvangen voordat hij op de grond viel........ De draagriemen van Pentax blinken nu niet bepaald uit door comfort en kwaliteit helaas, ook bij de camera's niet.

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #73 Gepost op: 26 mei 2014, 08:55:18 »
Als je een goede kijker koopt, koop je die voor het leven. Die van je opa gaat dus zelfs nog veel langer mee, dus dat moet inderdaad wel een heel robuuste zijn. Ben wel benieuwd wat voor merk het is en hoe die kijker presteert naast al het hedendaagse spul. De techniek met glassoorten en coatings staat ook niet stil, dus een vergelijking lijkt me wel leuk. Zo kwam ik laatst op mijn zoektocht ook een vergelijking tegen van een Carl Zeiss kijker uit de jaren '70 maar die legde het op vrijwel alle punten af tegen de hedendaagse middenklassers. Zo'n Zeis kostte destijds 800 gulden, een middenklasser nu zo rond d 400 euro. Beetje inflatie meerekenen en dan zie je toch dat je tegenwoordig meer koopt.
Maar dat neemt niet weg dat je als je kijker hebt uit de jaren '30 en die nog voldoet, je echt wel iets bijzonders hebt. Bijna te bijzonder om te gebruiken :-)

Zelf ben ik mijn vogelkijkhobby begonnen met een Russische 7x50 kijker, gekocht voor een tientje (in guldens) op een vlooienmarkt. Oerdegelijk, niet kapot te krijgen, maar op een gegeven moment wilde ik een wat lichtere kijker en ik wilde er optisch ook wel wat op vooruit. In 1996 bij de Vogelbescherming met een inruilactie van 50 gulden voor je oude kijker (goede investering :-)) een nieuwe gekocht (Kite Birdwatcher 8x42), maar die heb ik inmiddels echt versleten en ook de IPD is niet meer toereikend. Vandaar deze aanschaf. Door wat pech nog niet in huis, maar hopelijk wordt 'ie morgen alsnog geleverd.

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #72 Gepost op: 23 mei 2014, 21:56:15 »
Erg leuke aankoop een kijker is altijd fijn om goed te hebben.

Ikzelf gebruik een kijker van mijn opa. Deze is erg goed. Tijdje terug op internet eens opgezocht uit welk jaar hij eigenlijk komt.
Bleek vrij lastig aangezien de fabrikant tussen 1980 en 1990 stopte met de productie. Uiteindelijk vond ik een site met productiehoeveelheden per jaar. Een verzamelaar had er 1 uit 1938 waarvan ik het serienummer kon zien. Die van mij zit daar qua serienummer met die productieaantallen nog zo'n 1 tot 2 jaar voor...... Hahaha  :D Zeer duurzaam product dus  :D


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline J@@P

  • Global Moderator
  • Super Pentaxian*Ltd
  • *****
  • Berichten: 3819
  • Geslacht: Man
  • Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
Re: Jouw laatste aankoop deel 13
« Reactie #71 Gepost op: 23 mei 2014, 21:45:39 »
Helaas, de bezorger is wel aan de deur geweest, maar niemand thuis, misschien morgen, anders pas dinsdag mijn nieuwe kijker in huis :-(

Groeten,
J@@P
Sony RX10iv (Voormalig Pentax K10/K7/K5/K3ii Canon 7d eigenaar)