Auteur Topic: ADAC GT Masters - "Swim-Edition" [Update]  (gelezen 2006 keer)

Offline kobus

• Pentaxian
  • **
  • Geslacht: Man
    • rdkfoto
Re: ADAC GT Masters - "Swim-Edition"
« Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2014, 21:23:49 »
Foto 2 en 3 zijn wel plaatjes hoor Erik, misschien als je ze meer als een panorama foto zou uitsnijden (minder vangrail/groen aan de bovenzijde) dat ze nog sterker worden.
Als er geen honden in de hemel zijn, laat mij dan maar naar de hel gaan

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #7 Gepost op: 15 mei 2014, 21:23:49 »

Offline mocca

• Super Pentaxian
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2014, 09:34:39 »
ik vind het een hele mooie serie, de regen heeft er wel iets moois van gemaakt. Zonder de regen waren het waarschijnlijk gewoon de zoveelste race-auto foto's gewwest. Maar nu echt mooi.

Offline Mharda

• Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2014, 08:24:08 »
Even eerlijk: ik vindt racefoto's meestal maar saai... Technisch moeilijk, maar het beeld doet mij gewoon weinig, ik heb sowieso weinig met auto's.

Maar nu is het anders, juist door de regen, Nu komt er voor mij 'iets echts' bij. Wat mij betreft mag het slechte weer nog wel wat meer naar voren komen, het was vast niet zo licht als op deze foto's :) Zwart/wit zou hier ook wel kunnen ... Kortom, I Love Cars in the Rain!
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline Boebels

• Super Pentaxian
  • Geslacht: Vrouw
    • K9meetsK5
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2014, 08:00:40 »
Ik sluit me aan bij VanMar, ben ook nooit op een circuit geweest, met name omdat het mijn interesse niet heeft ;)
Desalniettemin ga ik voor foto 2 en 3.
Knap gedaan, zal het je niet nadoen.
Nr 1 rijdt voor mij tóch te veel van een helling en -dat vul ik dan zelf maar in- denk dat er geen berg aanwezig is  ;D

Offline VanMar

• Pentaxian
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2014, 00:37:24 »
Dit is niet mijn soort fotografie om te oordelen, heb nog nooit op een circuit geweest.
Weet dus ook niet hoe moeilijk dit is.Al kan ik wel raden dat het niet makkelijk was met z'n weer.
2 is een geweldige foto,prachtig hoe je hier door het pannen de snelheid hebt vast gelegd.
De krappe uitsnijding voor de wagen versterkt het snelheids effect nog.
Het water achter de wagen maakt het plaatje af.
Voor mij is het een. :toppie:
Mvg,
VanMar

Het leerproces van een nieuwe camera begint met eerst en vooral de handleiding 20x te lezen en te bestuderen is mij verteld.En het klopt nog ook.

K5 | K3 |
https://www.flickr.com/photos/vanmar

RonHendriks

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2014, 23:39:12 »
Dat maakt het toch leuker.

Offline EviZ

• Pentaxian Guru
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
ADAC GT Masters - "Swim-Edition" [Update]
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2014, 23:14:51 »
Afgelopen zondag was ik weer eens op Circuitpark Zandvoort en nu voor de ADAC GT Masters.
Het was (erg) slecht weer: harde wind (en nog hardere windstoten), regenbuien en hagel.....Dit beperkte de mogelijkheden om te fotograferen, alleen vanuit enige beschutting was het te doen om foto's te maken. Anders beukte de wind op de telelens of was je front-element in no-time nat van de regen.

Dit heb ik er van gemaakt:

1. Jan Seyffarth met zijn Mercedes-Benz SLS AMG GT3 door de Tarzan

ADAC GT Masters 2014 @ Circuitpark Zandvoort by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr

2. Max Sandritter in een BMW Z4 GT aanremmen voor de Hans-Ernst-Bocht (voorheen: S-bocht)

ADAC GT Masters 2014 @ Circuitpark Zandvoort by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr

3. Claudia Hürtgen aanremmen voor Hans-Ernst-Bocht in haar BMW Z4 GT3

4. Kevin Estre over de curbstones in een Porsche 911 GT3R

5. Van de Hans-Ernst-bocht naar de Khumobocht

Ik moet er nog meer "ontwikkelen" en de serie staat op flickr en zal ik nog aanvullen.
Voor wie het leuk vindt: https://www.flickr.com/photos/eviznl/sets/72157644214040290

Edit: nieuwe versies van enkele van bovenstaande foto's verder in dit draadje ;-)

Edit II: nog nieuwere versies van foto drie verder in dit draadje
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2014, 18:40:20 door EviZ »