Ik ga wat zaken in beweging zetten, jullie horen deze week nog van mij. Uiteraard zullen wij de forumleiding 'goed in de loop' houden.
De achterliggende gedachte is dat nou eenmaal niet iedereen een organisator is, dus wat hulp kan soms welkom zijn. En alleen al door te kijken naar wat leuke (fotografische) evenementen zijn, kan je al gauw een leuke (mini)meeting organiseren. Een dagje dierentuin en we hebben weer een meeting. En samen het (waterloop)bos in <grin> en je hebt alweer een leuke dag....
Uiteraard heb ik ook wat grotere dingen in mijn hoofd, maar dat ga ik dan eerst eens tegen de andere 'organisatoren' aanleggen...
Verder begrijp ik dat we rekening moeten met zo veel mogelijk mensen. Dat betekent dat sommige uitjes geld mogen kosten (entree dierentuin e.d.), maar andere liever wat goedkoper moeten zijn. In de natuur erop uit is meestal alleen reiskosten.
En inderdaad, ook kijken naar de geografische spreiding.
Ik wil komen tot een soort van agenda, met daarin een aantal uitjes. Niet alleen georganiseerd door dit team, maar net zoals als nu door alle leden. Misschien kunnen we het idee van de Twentemeet weer oppakken, zijn er mensen die vaak/graag langs een racebaan staan, zijn er frequente dierentuinbezoekers enz. enz. Dit projectenteam zou dan bij de organisatie kunnen ondersteunen. En misschien komen we nog met leuke ideeën voor meets, al zijn het maar petjes met pentaxforum.nl <big grin>
Verder mag iedereen dit topic verder gebruiken om ideeën voor meetings te spuien, aanbiedingen voor hulp te doen, maar ook om aan te geven wat je graag zou willen zien. En dat mag weer variëren van strobist tot macro, van landschap tot portret, van sensorschoonmaken tot ... noem maar op.
Wees alleen niet ongeduldig, we moeten eerst even eea op de rit zetten... maar alle suggesties zet ik in ieder geval op een lijst.......
Voorlopige indeling ActiviteitenTeam (A-Team)
Mharda (Harry)
Ventaxian (Ron)
Eviz (Erik)
LennartKM (Lennart)
BertHermans (Bert)