Bedankt voor de reacties! Zoveel mensen , zoveel smaken...dat blijkt maar weer
.
zeker de 2 z/w foto's zijn super. vind alleen foto nr 3 iets te over te top.
Hij is inderdaad wel over the top , maar bewust zo gedaan. Ik wilde eens een andere look aan een concertfoto geven , ook omdat in de "gewone" foto de gebalde vuist niet echt uit de verf kwam. En het harde witte led-licht deed de sfeer ook niet goed. Deze is bewerkt met een filter in Topaz Adjust. Naar mijn smaak ( en die van de band
) is hij niet tè...al zal ik zeker geen hele serie zo bewerken :angel: . Bedankt voor de feedback :good: !
Daar waren mevrouw Guus en ik het zondagmiddag al over eens dat jij deze mooi zou vinden :lolk:
Zeker een mooie serie geworden Guus. Voor mij zijn foto 1 en 3 de grootste toppers. De ruis heb je trouwens lekker onder controle vind ik, welke camera heb je gebruikt?
Groet, Peter
Ik heb maar een body , de k3 . Ik vind de ruis redelijk makkelijk te bewerken (met ACR of Topaz Denoize) , voor mijn gevoel makkelijker dan bij de k5. Foto 4 is omgezet in NIK silverefex en heeft verder geen ruisonderdrukking gehad.
Fraaie reeks Guus.
Vooral foto 3 spreekt me aan omwille van het goed uitkomen van de lichtstralen.
Die ronddraaiende lichteffecten waren af en toe ook knap vervelend...die hebben me wel een paar mooie platen gekost
. It happens
.