Dit zijn series zo als ik ze graag zie. Leuk (plezier spat er vanaf) en goed vastgelegd...
Toch even wat (positief bedoelde) remarks
Foto 1: wat een spetterende glimlach! Dat is natuurlijk al 100 punten. Ik ben benieuwd hoe de foto was geweest als je meer van boven had geschoten, maw als ze jou aankeek... Nu zou ik (als cropfanaat) links het fietsstuur weghalen en rechts dun reepje zodat de tak mooi in de hoek valt...
Foto 2: Foto is al goed, maar je zou een tweede ernaast van kunnen maken met een krappe uitsnede: Door de boom links (man weg) iets aan de onderkant weg en rechts naast de zwarte capuchon.
Foto 3: ook een prachtplaat! Ook hier zo ik een tweede versie (ik praat dus expliciet niet over 'beter' oid) van maken met een uitsnede waarbij het touw uit de linkerbovenhoek komt en rechts achter de man wordt gesneden (flesje stoort). Heel misschien ook nog wat van de onderkant af en de optie van spiegelen even bekijken..
Foto 4: ik ben niet van de stillevens, sorry
Foto 5: deze heeft het net niet. Ik mis de linkerarm van de man en door de vele lijnen lijkt de foto schuin te staan, terwijl dat niet het geval is...
Laat ze maar komen! Thanx for sharing!