Voor mij is het niet bepaald helder Edzo! Sterker nog, je spreekt jezelf gigantisch tegen! Het is inderdaad zo dat jij en een aantal anderen getracht hebben om de boel aan de praat te krijgen. Maar jouw reactie nu is precies die die je andere verwijt! Zoals jou ook bekend is ben ik al meer dan een jaar (denk ik) bezig om de maandopdracht aan te zwengelen. We hebben de opzet gewijzigd, we sturen herinneringen,we spreken af commentaren te geven (die er bijna nooit komen), ik lanceer een nieuwe opzet, en wat doe jij: jij gooit openlijk de handdoek in de ring. Jij met al je foto’s van je laatste reis mist een kans voor open doel.
Dan verwijs je naar een door jou opgestarte poll, “waar door de mods niks mee gedaan wordt”. Nou, als ik die poll er even bij haal zie ik een discussie over 2 pagina’s waar diverse leden een mening geven. Voor jou is de uitslag duidelijk (bericht van 27.03.2015) en de mods mogen in jouw ogen blijkbaar alle suggesties bij elkaar rapen en daar een conclusie uittrekken en een actie starten. Welnu, (ik spreek voor mezelf): ik ben geen secretaresse (m/v) om dit uit te werken. Als je met een uitgewerkt voorstel komt kan ik er wellicht iets mee, maar nu met deze “werkaantekeningen”niks! Overigens is de uitslag voor mij ook niet zo duidelijk hoor! Als je uitgaat van “de meerderheid wint” misschien wel, maar volgens mij wil 49% de toegankelijkheid beperken, 36% niet en 14% heeft geen mening. Maar van die 49% willen diverse leden varianten. Dat mogen wij verder uitzoeken?
Terug naar de maandopdracht (voor de duidelijkheid zal ik deze reactie ook in het andere topic plaatsen): ik heb een voorstel gedaan waar alleen ArnoR en OudjesEric op hebben gereageerd. En jij ja, maar door jou opmerking voel ik me behoorlijk ge(k)raakt! Maar inhoudelijk op die 2 na geen reactie, terwijl ik daarin een voorstel doe om te trachten de zaak levendiger te maken, hopelijk ook op een wat hoger niveau te brengen. Want laten we eerlijk zijn: de keukenfoto’s zijn toch voor de helft nauwelijks waard om op een FOTOFORUM te plaatsen? Is het niet bedoeld om voor het onderwerp een foto in te sturen die aan de opdracht voldoet en ook fototechnisch wat te bieden heeft???
Maar goed, die mensen nemen in ieder geval de moeite wat in te zenden, iets wat jij nalaat Edzo. En de reden en de manier waarop jij dit verwoord stuiten mij tegen de borst. Ik zie het haast als een persoonlijke aanval. Vergeet niet dat de mods dit er even bij doen hè! Ik lees lang niet alles, dus een berichtje in de ideeënbus is bij mij niet doorgekomen. Ik zit elke dag wel even op het forum, ook al heb ik de laatste tijd door familiezaken heel wat minder tijd. En ondanks de frustraties die ook ik heb over het forum toch nog wel met plezier.
En ik heb de discussie over de toegankelijkheid wel grotendeels gevolgd maar daar niet de conclusie uitgetrokken die jij wel hebt. Je mag van ons (naar mijn mening) niet verwachten dat wij punten uit de talloze discussies oppakken en daar beleid op maken. Dat zou wel lekker makkelijk zijn maar zo werkt het (voor mij) niet!
Al met al voor mij een bijzonder teleurstellende reactie die ik op eigen titel verwerp. Maar het geeft mij wel weer stof tot nadenken of ik dit zo nog wel wil.