Even korte toelichting/reactie. Ja, hij ontstond spontaan na diverse malen overgestoken te zijn. De boel regisseren ging niet echt helaas, want ik moest voor het groen werd telkens alvast de weg op met gevaar van dien. Ook gezien de drukte (midden op de dag in omgeving Erasmusbrug), vele andere voetgangers en fietsers, is het van de 3 pogingen slechts 1x redelijk uit de verf gekomen. De groep waar ik deel van uitmaakte werkte niet echt mee, ze vonden het best dat ik een foto maakte en hadden ook lol om mijn capriolen, maar het interesseerde hun niets wat het opleverde. Kortom, niet de ideale uitgangspositie. Mijn spontane idee vloeide overigens wel voort uit de beroemde foto van de Beatles op Abbey road. Wat betreft achtergrond, ik moest het doen met wat ik had daar, qua bewerking, daar had ik nog niet verder over nagedacht, maar ik ga deze foto zeker nog wel eens omzetten naar ZW en wellicht ook nog wel wat andere bewerkingen. Maar de originele Beatles foto op Abbey Road was toch echt in kleur, maar wel van die ouderwetse kleuren.
Alvast bedankt voor de commentaren/opmerkingen