Auteur Topic: Rain and shine.  (gelezen 1259 keer)

risseeuw

• Gast
Re: Rain and shine.
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2016, 13:33:34 »
En dan bij foto 1 out of focus, foto 2 beter gefocused en foto 3 goed gefocused?
Klopt vond het leuk om deze uitsneden  te maken vanuit een groter geheel dus vanuit 1 foto van een groot raam wat gedeeltes gepakt, ook leuk om te zien hoe het licht dan breekt en de schaduwen in het dubbel glas.
maar we hoeven toch niet alles te verklaren hoe een foto tot stand komt, vond het juist leuk om reacties te krijgen van mensen waar ze nu eigenlijk naar zaten te kijken.
Foto 3 is dus "center" waarop ik heb scherp gesteld met een scherpstelpunt. 

Het Nederlandstalig Pentaxforum

« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2016, 13:33:34 »

Offline PeterN

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2016, 12:11:02 »
En dan bij foto 1 out of focus, foto 2 beter gefocused en foto 3 goed gefocused?

risseeuw

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2016, 22:31:03 »
Bij foto 3 krijg ik een beetje het idee waar ik naar kijk, ik zie daar druppels verschijnen. Foto 1 en twee kan ik echter niet plaatsen. Kun je wat deze kunstzinnige uiting betreft een klein stukje van de sluier oplichten?

Groet,  Peter
Dubbel glas, regen en een felle ondergaande zon met de IJssel als achtergrond, genomen tijdens een ietwat melige bui vanuit de woonkamer.   

Offline PeterN

• Super Pentaxian*Ltd
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2016, 21:43:55 »
Bij foto 3 krijg ik een beetje het idee waar ik naar kijk, ik zie daar druppels verschijnen. Foto 1 en twee kan ik echter niet plaatsen. Kun je wat deze kunstzinnige uiting betreft een klein stukje van de sluier oplichten?

Groet,  Peter

risseeuw

• Gast
Rain and shine.
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2016, 20:27:35 »

« Laatst bewerkt op: 17 januari 2016, 21:21:11 door risseeuw »