Ik kan grotendeels meegaan in wat hiervoor geschreven is!
Ik vind de openingspagina mooi overzichtelijk en de diashow aan de bovenzijde bevalt prima. Ook de snelheid van wisselen. En de site laadt ook mooi snel!
Wel nog een paar puntjes (maar wellicht ook omdat je nog bezig bent en e.e.a nog moet adresseren, maar ik zal ze toch noemen)
- bij het naar beneden scrollen verschuiven idd de drie thubnails onder "services" naar buiten: komt onrustig over;
- de hoogte van "projecten" en "ons Team"/"dit gedeelte wordt binnenkort etc" verschilt, ook de achtergrond-foto;
- de foto-albums onder "landschappen", motor sport" en "zwart-wit" verschillen nogal qua opmaak en navigatie;
- ik vind de automatische afspeelfunctie in de foto-albums niet prettig. Op de openingspagina geen probleem maar in een album blader ik liever zelf.
- ik zou ook de thumbnails naar de individuele albums "doorklikbaar maken" en niet alleen de tekst eronder;
- bij doorklikken op het album "motor sport" kom ik op een album dat "sport" heet. En in de menuopmaak van dit album kan ik doorklikken naar "teamfotografie". Menustructuur/albumstructuur is nog niet consistent.
- het album teamfotografie (ook te bereiken "projecten --> lees meer) vind ik qua opmaak nog niet zo fijn, mn de "panorama-foto" onder de diashow;
- ik vind zelf de groene randjes rond het contact formulier niet zo mooi en ook de "submitt-button" niet zo;
- wellicht handig om "rechtermuis-klik-bescherming" toe te passen op de afbeeldingen;
- hoewel niet noodzakelijk om je rechten te beschermen is het wellicht handig om nog een pagina op te nemen met info over je auteursrechten.
Het ziet er veelbelovend uit en ik zie het graag als je verder met de ontwikkeling bent