zo inderdaad een hoop platen en mooie platen,pentax geweld haha en oké ook een beetje Nikon
ik moet zeggen dat ik de foto van mijzelf van jan zijn serie ook wel heel lekker vind en dan natuurlijk mij niet als persoon maar de foto in zijn technische aspecten
vind het wel spijtig dat ik die lenzen niet even geprobeerd heb
maar goed heb wel Dick zijn Pentax 150-450 hd mogen gebruiken op de K1 en ondanks dat ik wel aan een aantal aspecten van de camera moet wennen ga ik hier een drietal foto's neer zetten waarvan een onbewerkt is maar ze zijn allemaal op een iso van 10000 gemaakt,en uit de hand geschoten was wat eigenwijs maar wilde dit graag proberen
foto1
Apenheul meeting 2016 by
Peter IJdema, on Flickr
rodebrulaap Pentax K1 HD Pentax D FA 150-450 / F8 / iso 10000 raw naar jpeg onbewerkt, de ruis valt dus heel erg mee vind ik
de achtergrond is onscherp en is de ruis meer aan wezig maar op het onderwerp niet ,en is met een kleine aan passing zoals in de volgende foto
zeer goed weg te halen
foto2
Apenheul meeting 2016 by
Peter IJdema, on Flickr
Rode Brulaap Pentax K1 HD Pentax D FA 150-450 / F8 / iso 10000 deze is dan bewerkt qua helderheid en ruis onderdrukking meer niet
foto3
Apenheul meeting 2016 by
Peter IJdema, on Flickr
hanuman langoer (heilige aap india) Pentax K1 HD Pentax D FA 150-450 / F8 / iso 10000 deze is dan bewerkt qua helderheid en ruis onderdrukking meer niet
er komen nog wel meer foto's ben druk maar deze eerst even
verders Harry nog bedankt voor het organiseren en bedankt voor ieders gezelligheid