Citaat van: Stout op Vandaag om 10:28:22
Kennelijk waren mijn foto's niet bijzonder genoeg, er werd immers op mijn foto's amper gereageerd.
Daarom had het voor mij geen zin meer om foto's te plaatsen en ben ik daarmee gestopt.
Het zou erg jammer zijn als u stop met het plaatsen van foto's op dit forum, vooral de foto's van vogels waren vaak van hoge klasse. Dat er niet zoveel gereageerd wordt, wil natuurlijk niet altijd zeggen dat de foto's niet gewaardeerd worden; kijk maar eens hoe vaak een onderwerp bekeken wordt.
Geplaatst door: risseeuw
« Gepost op: Vandaag om 10:45:20 »
Soms tegen beter weten in heb ik vaak de indruk, op dit forum is er natuurlijk nog maar een zeer beperkt aantal mensen dat reageert op onderwerpen/foto's maar dat is wel een "select" gezelschap een klein kringetje van oud gedienden.
Kijk het nog wel even aan maar animo om zo wie zo nog te plaatsen wordt wel rap minder en denk dan ook dat hier een "slapend" forumlid in de maak is die nog wel blijft lezen maar niet meer actief deel neemt.
Het zou ook voor u erg jammer zijn als u geen foto's meer plaatst o dit forum. Waarschijnlijk speelt het mee dat in de zomer, de mensen met hun doen en gedachten met heel andere dingen bezig zijn.
Ik vertrouw erop, dat jullie, Bram en Ronald, ons nog vaker laten genieten van mooie natuurfoto's en andere onderwerpen.
Groeten, Arno.