@ Peter IJdema:
# 1 vind ik meteen ook de mooiste. Je hebt mooi geïsoleerd en wat overblijft is interessant om naar te kijken.
# 2, 4 en 6 zijn wat drukker, maar daarom nog niet minder mooi.
De piloot staat er goed op in foto #3, dit in tegenstelling tot de piloot in #8.
In #5 is het jammer dat de lichtmast de rechtervleugel snijdt. Een positie meer naar links had dit wellicht kunnen voorkomen.
De lichtvlek rechts in #7 is wellicht niet meer te repareren. Nu is de foto wellicht "mislukt".
#9 is wel leuk, maar de automatische witbalans zat er geloof ik wat naast.
dank voor de kritieken daar word ik dan wel blij van maar laat ik er toch wat over zeggen, de piloot op acht was bewust om alleen de hand te doen eric lied het gezicht al zien heb eigenlijk de hele serie van het openen van het raampje tot dat het vliegtuig voorbij was, daarom ook de titel, waving to the crowd.
en nee de lichtbalans zat er niet naast op negen het was ondergaande zon, het licht was zo al was het diafragma verschoven naar f4
en het was in foto 7 ook niet de bedoeling om die lichtvlek te repareren, en mislukt is het pas als niemand het leuk of mooi vind dat hoort ook bij het leer effect
en het waren ook de omstandig heden van de dag die ik hier mee wilde laten zien