Foto's verwijderen kan m.i. door met een kabeltje naar je p.c. toe (of het kaartje in een kaartlezer te plaatsen) de foto's opslaan op de p.c. en daarna het kaartje leegmaken. Als je een foto maakt, wordt die opname dan misschien beveiligt tegen wissen in de camera opgeslagen?
Van een live view storing weet ik zo niets; heb je wel de Nederlandstalige handleiding ter beschikking en bestudeerd?
groeten, Arno
Arno,
Bedankt voor je reactie.
Op dit moment moet ik idd de sd kaart in de computer doen om zo mijn foto's te verwijderen.
Toen ik de camera net had kon ik de foto's natuurlijk ook verwijderen via de prullenbak button die een gezamenlijke functie heeft van live view.
Ik heb de Nederlandese gebruikershandleiding helemaal doorgespit en tevens een laatste software update uitgevoerd, maar helaas zonder succes :schaam:
Ook heb ik het hele internet afgespeurd of iemand dit probleem ook ooit heeft gehad, maar daarvan ook geen meldingen.
De beveiliging om beelden te wissen in de camera staat op off, dus ik ben bang dat er toch iets mis is met de camera, aangezien de live view ook niet werkt.
Van de week zal ik contact opnemen met Ricoh Nederland. (of even langs gaan, want zit bij mij in de stad
Mocht er toch nog iemand zijn met een oplossing dan verneem ik dat graag.
Groeten Roy