Lang verhaal kort.
Ooit begonnen in 2007 geloof ik (nadat ik ooit nog film schoot in de 80s met een Canon T50) digitaal met een K110 en daarna de K10.
Nadien overgestapt naar Canon 40 D, daarna een 5d en een 5D MKIII. En een geweldige set professioneel glas. Maar ja, er veranderde dingen in mijn leven en kon de cash wel gebruiken en heb alles verkocht.
Daarna een Fujifilm X100S gekocht in 2013. Geweldige walk-around streetcam. Maar het is weer begonnen te kriebelen en heb alles eens goed op een rijtje gezet. Uiteindelijk is de fotograaf en het budget leidend. Altijd zwak gehouden voor PEntax en de knoop doorgehakt.
Net een Pentax K-70 met 18-135 besteld. Weer beginnen bij af. Komen er binnenkort wel wat primes bij en dan probeer ik het daarbij te laten. Gewoon klein setje objectieven waar je wat mee kan. En dan kan ik later altijd doorschuiven naar de opvaolger van de K3-ii oid. Maar denk, zeker vergeleken met 5tal jaren geleden die K-70 erg goed is.
Hoop dat ie deze week binnenkomt (komt van ver;)). Kan niet wachten. Kom ik vanzelf weer vaker langs hier.