Auteur Topic: ogenblikvanger - Even voorstellen. :)  (gelezen 193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ogenblikvanger

  • Newbie
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Re: ogenblikvanger - Even voorstellen. :)
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2024, 18:19:56 »
Welkom op het forum, helaas wat weinig activiteit meer hier. Op je vraag weet ik geen antwoord, maar vaak is hetzelfde onderdeel op meerdere typen camera's te gebruiken. ik heb op mijn K1 ook een oogdop van een oude analoge Pentax gezet, paste perfect.

Henk

Ha Henk,

Bedankt voor je reactie en tip! :) 
Ik heb een Pentax Eyecup besteld, een waarvan ik aan de hand van de afbeelding zou verwachten dat die zou kunnen passen. Ik hou je op de hoogte! 


Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: ogenblikvanger - Even voorstellen. :)
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2024, 18:19:56 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5931
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: ogenblikvanger - Even voorstellen. :)
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2024, 19:31:08 »
Welkom op het forum, helaas wat weinig activiteit meer hier. Op je vraag weet ik geen antwoord, maar vaak is hetzelfde onderdeel op meerdere typen camera's te gebruiken. ik heb op mijn K1 ook een oogdop van een oude analoge Pentax gezet, paste perfect.

Henk

Offline ogenblikvanger

  • Newbie
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
ogenblikvanger - Even voorstellen. :)
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2024, 08:57:40 »
Beste leden,

Een jaar geleden begon ik dan eindelijk met fotografie, ik kocht een Fujifilm XT-3 en heb daar al veel foto's mee geschoten. Ik raakte geïnteresseerd in de wereld van vintage cameralenzen, dit door de prijs van nieuwe lenzen en door Youtube. Zo kwam ik uit bij Pentax lenzen. Ik heb er inmiddels drie, een 28, 35, 55 mm en gebruik ze met een speedbooster op mijn Fujifilm camera.

Afgelopen week heb ik echter mijn eerste analoge camera gekocht, een Spotmatic F.
Voor de geïnteresseerde, mijn foto's vind op instagram onder de naam 'ogenblikvanger'.

PS: Is er iemand die mij kan vertellen waar ik een Eyecup kan vinden voor de Spotmatic F? ;D

Groeten,
Ogenblikvanger.
« Laatst bewerkt op: 1 september 2024, 09:16:44 door ogenblikvanger »