Auteur Topic: Hallo, dit ben ik  (gelezen 118 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mwolthers

  • Newbie
  • Berichten: 2
Hallo, dit ben ik
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2024, 18:52:47 »
Hoi,

Ik ben Matthijs, 44 jaartjes, en al sinds mijn jeugd fotografeer ik. Dat heb ik altijd met Pentax camera's gedaan. Niet uit principe, maar omdat ik de filosofie en keuzes van het merk altijd erg heb weten te waarderen. In het verleden heb ik veel natuurfotografie gedaan, en daaronder kan je alles van macro tot landschappen en 'bevroren' watervalletjes scharen. Tegenwoordig uit ik mijn creativiteit meer als meubelmaker, en is de fotografie niet meer zozeer hobby, maar nuttig instrument voor mijn acquisitie. Ik ben dus volledig over op productfotografie, een klein uitstapje hier of daar uitgesloten. Komende winter wil ik graag nog een stapje terug in de tijd zetten en weer iets met natuurfotografie gaan doen, maar daarover meer in een ander topic.

In mijn dagelijks leven, ik zei het al, ben ik meubelmaker, maar slechts twee dagen per week. Ik doe dat sinds een jaar of zes, zeven en doe dat naast mijn werk als ambulant begeleider voor mensen met autisme, wat ik nu al tegen de twintig jaar doe. Mocht je dat nog niet genoeg vinden, dan sta ik ook nog elke donderdag in de lokale bierwinkel hier in Amersfoort. Dus ben je een troll, wil je me uitschelden omdat ik iets gezegd heb wat écht niet kan, kom dan gezellig langs! Je weet nu waar je me kan vinden.

Heel actief ga ik hier niet worden op het forum. Fotografie staat bij mij echt op een zijspoortje. Maar het is fijn om een keer een vraag te kunnen stellen aan mede forummers, en als iemand een vraag aan mij heeft, kom maar op.

Oh ja, fotograferen doe ik met mijn K-1, meestal aangevuld met mijn trouwe 24-70, soms de 70-200 (de FA*, dat ding verdient beter dan een paar keer per jaar uit de tas komen... mea culpa) en nog wat lensjes zoals de 100 macro, 77ltd en Irix 15, en een Nisi filtersetje waarvan ik vooral het polfilter gebruik.

Groet,
Matthijs

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Hallo, dit ben ik
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2024, 18:52:47 »