Ik heb ook geen nummer ontvangen eind december, ik had gebeld en ze zeiden dat pas in februari weer een nieuw nummer uit zou komen.
Ik heb dat statief nu binnen (ab. afgesloten half november), maar let op! Ik kreeg eerst een Manfrotto statief, die is wel duurder dan de Calumet 7100, maar heeft maar een draagkracht TOT 2,5 kilo (dus eigenlijk maar geschikt tot een bridge of hele lichte dslr). Ik heb dus weer gebeld en ze zeiden dat de Calumet was uitverkocht, maar als ik deze snel terugstuurde (is gratis), zouden ze bij Calumet vragen of ze hem nog op voorraad hadden. Ze hadden er dus idd een paar, anders zou het pas MEI!!! worden, omdat ze uit China moeten worden gehaald.
Ik heb het statief nog niet gebruikt maar het ziet er wel stabiel uit, iig een stuk zwaarder dan de Manfrotto. Alleen zijn de kleppen om de poten uit te schuiven van wat mindere kwaliteit dan die van de Manfrotto, ik heb het geprobeerd, maar kreeg er pijn in de vingers van.
Ohja, helemaal uitgeschoven is ie toch wel zeker hoger dan 1,47! Ik gok zo'n 160, weet het niet meer helemaal zeker.