Auteur Topic: vissersbootje  (gelezen 840 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tom_W

  • Gast
Re:vissersbootje
« Reactie #8 Gepost op: 6 oktober 2010, 22:56:11 »
Mooie foto, ook ik heb niet het gevoel dat er iets te weinig op de foto staat.

groetjes,

Tom

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:vissersbootje
« Reactie #8 Gepost op: 6 oktober 2010, 22:56:11 »

Offline Jazzer

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1529
  • multipentaxionist
Re:vissersbootje
« Reactie #7 Gepost op: 30 september 2010, 15:14:10 »
Inderdaad: mooie opname. Al had ik liever nog iets meer van de omgeving gezien, bv.: waar gaat dat touw naar toe? Dat maakt dan gelijk, dat de boot wat meer uit het centrum van de foto komt te liggen.
Maar het plaatje zelf doet bij mij de wens ontstaan naar een warm strand e.d.  ;D

Mee eens - behalve dan wat de omgeving en het touw betreft. Voor mij staat er precies genoeg op de foto : niets teveel en evenmin iets teweinig.

Offline y-cam

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2619
  • Geslacht: Man
  • Niet geschoten is altijd mis !
Re:vissersbootje
« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2010, 21:47:51 »
Mooi bootje. Deed zeker deugd om nog eens te kunnen fotograferen?

RonHendriks

  • Gast
Re:vissersbootje
« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2010, 18:11:33 »
Inderdaad had iets van omgeving er mooi bijgepast, maar dit is toch wel een ooie foto. Aan het touw en het zand bij de boeg te zien wordt dit bootje nog gewoon (dagelijks) gebruikt. Ik begrijp dat je lieve kroost er niet in mag. :)

gnodde

  • Gast
Re:vissersbootje
« Reactie #4 Gepost op: 29 september 2010, 18:01:47 »
Inderdaad: mooie opname. Al had ik liever nog iets meer van de omgeving gezien, bv.: waar gaat dat touw naar toe? Dat maakt dan gelijk, dat de boot wat meer uit het centrum van de foto komt te liggen.
Maar het plaatje zelf doet bij mij de wens ontstaan naar een warm strand e.d.  ;D

Jan.

Offline kristies

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2237
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re:vissersbootje
« Reactie #3 Gepost op: 29 september 2010, 16:45:42 »
Mooie opname.

Maar ik zie dat je ook een 10-17 mm hebt. Lijkt mij een schitterend onderwerp met deze lens en dan met een laag standpunt van dichtbij met een mooie lucht op de achtergrond....
Je had hem zeker niet bij?  ;)

Cees

nee helaas... had maar 1 lens meegenomen, tja met een baby moet je prioriteiten stellen aan hetgeen je meeneemt aan bagage..  ;)
pentax k10D kitlenzen 18-55mm 50-200mm Tamron 90mm Pentax 17-59mm, Pentax 10-17 mm fisheye

Offline cemi

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3202
  • Geslacht: Man
  • Less is more...
    • Cees van Miert Fotografie
Re:vissersbootje
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2010, 16:28:46 »
Mooie opname.

Maar ik zie dat je ook een 10-17 mm hebt. Lijkt mij een schitterend onderwerp met deze lens en dan met een laag standpunt van dichtbij met een mooie lucht op de achtergrond....
Je had hem zeker niet bij?  ;)

Cees

Offline kristies

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2237
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
vissersbootje
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2010, 15:58:38 »
Bootje ...


ik hoop niet dat er echt nog mee gevist moet worden.. volgens mij gaat hij dan zinken
pentax k10D kitlenzen 18-55mm 50-200mm Tamron 90mm Pentax 17-59mm, Pentax 10-17 mm fisheye