Auteur Topic: Panagor 90 macro  (gelezen 824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jasper

  • Newbie
  • Berichten: 16
  • Pentax rules!
Re:Panagor 90 macro
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2011, 00:29:13 »
Dank voor jullie informatie.

Ik heb er het geduld en de tuin niet voor.. Dat laatste is natuurlijk geen excuus, maar ik ben toch meer straatfotograaf. Daarom wil ik deze inruilen voor een f-50 1.7 (of 1.4). Mocht iemand die nog hebben liggen ;D

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Panagor 90 macro
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2011, 00:29:13 »

asplx

  • Gast
Re:Panagor 90 macro
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2011, 14:00:57 »
Met het eerste ben ik het met Eric eens, kwalitatief gezien zeker zo goed als de anderen. , TJa, de testen heb ik ergens in een oude doos liggen...  :-[

De op MP geboden prijzen zijn niet verkeerd en ik zou niet al te lang wachten met verkopen.
Misschien dat er na deze beide topics nog reacties komen van forumleden.

Vraag: Waarom heb je dit objectief niet eerst hier te koop aangeboden? (Ik had het kunnen zien: Je zit nog niet aan de verplichte 25 postings....)

Vraag 2: Waaom doe je dit juweeltje weg?

Succes met verkopen...

Groeten,
Ruurd
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2011, 14:06:02 door asplx »

Offline EricR

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1774
  • Geslacht: Man
  • Selling mode
Re:Panagor 90 macro
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2011, 12:02:09 »
Eerder richting de 100 euro, Jasper. Die vraagprijzen op Ebay zijn bezopen.

Misschien dat je voor een perfect exemplaar 125 euro kan vangen maar dan houdt het denk ik wel op.

Nog niet zo lang geleden kon je dit objectief kopen voor prijzen tussen de 60 en 90 euro, maar er is wat meer vraag ontstaan naar dit soort objectieven.

Het is nog geen Tokina 90mm, Vivitar Series 1 105mm f2.5 of soortgelijk cultobjectief, verder wel een prima objectief.

Offline Jasper

  • Newbie
  • Berichten: 16
  • Pentax rules!
Panagor 90 macro
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2011, 11:34:57 »
Hoi,
Ik zie mijn lens gesignaleerd staan bij foto-aanbiedingen, maar ik kan daar niet reageren..
http://www.pentaxforum.nl/smf/index.php?topic=19698.0
Mijn vraag is: wat moet ik in 's hemelsnaam voor dit raspaardje vragen? Ik zie ze op ebay staan voor dik boven de tweehonderd euro. Lijkt me wat veel, wat is reƫel?
Alvast bedankt, Jasper