Prachtig Cees, erg professioneel .. een aantal zeer mooie foto's ook.
Een paar opmerkingen: (ongevraagd, dus hopelijk vind je het niet erg)
Ik houd persoonlijk niet van slideshows, het duurde even voordat ik door had dat je eerst de slideshow stop moest zetten, waarna je met de pijltjesknoppen zelf door de foto's kunt bladeren. Gewoonlijk ben ik dat andersom gewend op fotosites.. dat het navigeren van foto's als default op de pijltjesknoppen staat en dat je bij voorkeur de slideshow kunt activeren (play). Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik stond namelijk bijna op het punt om af te haken, ook al had ik de slideshow op 2 sec. gezet. Ik wil liever snel kunnen bladeren en langer kijken naar een foto die mijn interesse heeft.
En wat betreft jouw gastenboek, je moet een emailadres ingeven en deze is voor iedereen zichtbaar. Voor de meeste mensen is een emailadres toch confidentieel. Maar zonder het invoeren van emailadres kun je geen bericht achterlaten. Gelukkig zag ik dat iemand 'liever niet' daar had ingevuld. Dus zodoende heb ik dat ook maar gedaan, maar dat moet je wel weten. Dito met woonplaats, als je die niet invult dan krijg je een melding 'Website invullen' i.p.v. 'Woonplaats' invullen.
Zijn kleine puntjes, maar misschien heb je er wat aan