Vier nieuwe toelatingen, nog wel op het oude formaat van 600px:
http://www.pentaxphotogallery.com/artists/erikvisser#/grid
Streetportret, Medienhafen, Sunny Hill en Hanging.
Je kunt niet meer linken naar een individuele foto (?) en de volgorde in de 'grid' is ogenschijnlijk ook willekeurig........
greetz,
Erik
Dat je niet meer kunt doorlinken naar een bepaalde foto was mij ook al opgevallen. En dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Maar van de andere kant nodigt dit natuurlijk wél uit om het volledige Portfolio van een fotograaf te bekijken en da's natuurlijk 'n goeie zaak.
Van jouw nieuwe entries spreken mij vooral "Sunny Hill" en "Hanging" erg aan, Erik.
"Sunny Hill" natuurlijk ook omdat de foto in mijn "achtertuin" gemaakt is, maar met name vanwege de fraaie diepte in de plaat.
Prima gebruik gemaakt van het licht op het moment, maar ook de lucht werkte heel erg goed mee.
"Hanging" spreekt me vooral erg aan vanwege de hele creatieve (anders-dan-anders) uitsnede en het effect van de prima DoF. Maar ook het perfect neergelegde scherptepunt maakt dit tot een krachtige plaat.
Hele boeiende plaat, Erik.
Bij het "bladeren" door jouw portfolio kwam ik overigens ook nog de foto "Curve" tegen. Een hele boeiende foto!!
Niet alleen goed gespot, maar ook nog op een voortreffelijke wijze vastgelegd.
Gr. Peter