Ik kreeg, zoals alle gebruikers van Dropbox, onderstaande mail.
Als ik het zo lees, vervallen alle links naar foto´s die we ooit op het Pentax forum gezet hebben. Als mijn redenering klopt zullen veel foto topics geen afbeeldingen meer bevatten
Ik hoop dat ik het verkeerd begrijp.
Met vriendelijke groet,
Albert
We zijn altijd op zoek naar manieren om het delen van je mappen en bestanden met Dropbox te verbeteren. De openbare map was de eerste methode die we gebruikten voor het delen van items. Sindsdien hebben we nog betere manieren ontwikkeld om veilig te delen en samen te werken met teamleden.
Om die reden bieden we binnenkort geen support meer voor de openbare map. Gebruikers van Dropbox Basic kunnen de openbare map nog gebruiken tot 15 maart 2017. Na die datum worden de bestanden in je openbare map als privé aangemerkt. Eventuele links naar die bestanden worden ook uitgeschakeld. Uiteraard blijven je bestanden veilig opgeslagen in Dropbox.
Wil je graag bestanden blijven delen in je openbare map, dan kun je nieuwe gedeelde links maken. Vergeet in dat geval niet de nieuwe URL's naar je collega's te sturen.
Naast gedeelde links hebben we een aantal opties voor delen ontwikkeld die samenwerking eenvoudiger maken en je meer controlemogelijkheden bieden. Ga voor meer informatie naar ons Helpcentrum.
Team Dropbox